sen yoksun diye senin yerine ay karanlığında yıldızlarla dans ediyorum… adını saklama benden, “abstraksiyonizm” senin adın Aldatmacan, içinde durduğun sapkınlığın… suya yazıyorum adını: “abstraksiyonizm” söylememek için kimseye öylece sessizce ve yalnızken sinsice yağmura inat rüzgâra inat bana inat bana... suya atıyorum yüreğimi su kadar saydam su kadar saf su kadar kırılgan yüreğimi âşık yüreğimi suya atıyorum suya yazarak adını soyuttan somuta küçülerek büyüyerek somuttan soyuta büyüyerek küçülerek dairelerce severek sevişerek…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ABSTRAKSİYONİZM… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ABSTRAKSİYONİZM… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok teşekkür ederim. Ben şiir yazmak hususunda pek de başarılı değilimdir. Özenle yazdığım şiirlerim de yok değil ama, genel de öylesini, tek kalemde çızıktırır geerim. Ama şiir okumak, samimiyetle söylüyorum, çok keyif aldığım bir şey... SAYGILARIMLA.
Teşekkür ederim hocam...Şiir yazmak gibi bir iddiam yok inanın; oturup uzun uzun birşeyler yazdığım oldu şiir diye, sonradan nesir yazı daha bir keyif verince ona düştüm, arada bir de esince bir iki mısraımsı birşeyler karalaaya başladım, öylesine, içimden geldiği gibi, hesapsızca; ilerde ele alırım, daha iyi bir hale getiririm belki diyerek.Samimi söylüyorum, olay bu. SAYGILARIMLA.
hep karagözlüleri sevmiştim,
tapınır gibi
adını karagözlüm koymuştum şarkıların
hep karagözlüm şarkıları okumuştum…
Şiirleri bu kadar keyifle okuyabileceğimi tahmin edemezdim. Tebrikler