(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir söz/mesela/usulca şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir söz/mesela/usulca şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şimdi dargınlığımı aldın sen kartlarımın ası aksak geldi parmakalrıma kaybetmişim maço bir tabu da şimdi çok geçkalınca şimdi sesimde var anlıyormsuun beni sesimde var dıştan içe çarpan artık sesim var benim
susuşumun sağır kalabalık alkışları bir daha hırpalıyor sayfanı
" ’yeni sözler buldum seni görmeyeli kuliste yarasını saran soytarı gibi’ "
bulduğum yeni sözlerin delikanlı duruşuna sığındım sonra... ve avuçlarım terlerken özlediğimin kutsi kokusunda büyülendim şiir şiir... Sevgili şair, aslında aşk ilk yüreğinin adımlarını onun yüreğinin topralarında hissederken ki keşfediş değil midir... Yani yeniyi hep yeniyi ona hazırlamak ve ona sunarken özgünlüğün özgür makamında dans etmek değil midir?
Bulduğum yeni sözlerin aşkına bak dokunulmazlığımdaki sen makamına!...
...
" kaçırmışım çift saati kaçırdığım nice tren gibi yanlış bir durakta veya patika bir yolda beklemiş gibi"
kaçırdığım trenlerin paslı ray çöküntüsünde saçlarımı örerdi gecenin şefkatli elleri.. buğusuna ruhumu sararken ben hep hüzne firari ben hep duraksız yolculuklara köle... Bekleyişimin sisli bulvarında mı kaybettim yoksa aşkı...
...
"hatalı basılmış bir gazete gibi kurak bir ırmağa devrilmiş gibi gözlerim kayıp sözlere dökülmüş ümitlerim gibi"
neden kıyılarından uzaklaşınca yangınım beni sırılsıklam eder ki ey aşk! Yangında ilk kurtarılacak olanken gözlerimdeki umut ilk kaybedişim oluyor hep... Hataların metal ıslaklığını kurutuyor şimdi şiirimin zılgıtı...
...
" bu yalpalamalarım bu dağınıklığım bu revalarım deva değil bu yaptıklarım sığmıyor içime sinmiyor kibrim"
Ah sevdam! Karmaşıklığımın tırnaklaırnı söküyor ruhuna sadık inleyişlerim... Ben bile anlayamıyorum gel gitlerimdeki duygularımı baştan çıkaran sobeli tarvmaları!...
...
" ben sussam/sen sussan yakın olsa soluğun gözlerin hiç y-akmasa"
Hadi aşk!Susa susa kanalım bize... Kana kana içelim avaz avaz yağan sessiliğimizi... İçtiğimiz her karışımızda aşkın şaşkın bakışlarına yağalım... Onun gözlerinde yüreklerimizi birleştirip insan insan, çocuk çocuk, kadın erkek olalım... Biz olalım be aşk!
Özlemlerimin taştığı kurguların kuraklığında dökülüyor yağmurlarım aşk!... Figanım feryadımın kasnağında işleniyor sen sen sen diye... Çığlığımın çatısına diktim sancağı gök olan toprak kokulu düşlerimi ...
....
"bir türküde yitsek apansız bir elvedaya sığdığında sığınmalarımız, yakınlaşsa"
Hadi... HKaybolduğumuz türkünün teline tını olualım... Ritmi özlemlerimiz ağıdı keşkelerimiz ama ezgisindeki o sonszuluk inanışımız olsun! ...
" bir eyvallah çekip gururumuzun inadıyla geceyi sallayıp uyutalım usulca..."
Dokun dokunulmazlığımın gece sürmeli salıncağına... Sallanalım rüzgârın şahitlik ettiği duyguda... Sonra yağıp yağıp gölgelerimize güneşi ekelim cesaretimizin otağına... Burdayım aşk!... Tam da yüreğinin bizi şiirin deminde buluşturduğu yerdeyim....
Kırık bir eyvallah Kimliğimiz gibi dudağımızın kenarına yapışık öyle lanet öyle ben geceleri el sallayan Uyumayalım diye Evvel acı içinde Kalbur döksün zamanı Nasılsa çok oldu öğreneli Ölülerin uyuyamadığını Gidene gel Gelene git Dememeyi Aşkın hep yarım kaldığını… Sadece gitmemeyi öğrenemedik Bir de bizi Öyle lanet işte ben gibi Öyle sen…
Ne anladık Ne de sığdık Şu kocaman dünyaya…
Diyelim biz de :) Bu dost kardeş kalem özlenecek bir de…
Uykusuz bir çocuğun inatla birbirine dolanan bacakları çelme midir? Kendini ispatlamak için uymadığı kuralların neticesine katlanmak ve sonrasında cezalandırlmadan hayatın çekitiği kulağını saklamak. Hayır! Hiç kızarmadı ve benim olmayan uslu hallerim konuşuyor şimdi. Şiir isyankar, tümsel ve adını saklıyor yukunarak ama ziyadesiyle benim. Okurken kendimle doldum. Tebrikler usta kalem.
bir şiir sür mesela alnıma çeksin en izbe köşesine deli bağlılığımın bir ah et ki sığmasın kendi idam sehpasına boyum bir sen ekle heybeme yalan olsun... tebrikler... selamlar fulyaa...
Sevdiğim bir şiirindi. Senden dinlemek ne güzel oldu şimdi.
Sevdim ben şiir söyleyişini.