aslında bugün, ben, beni de yaşamamalıyım… belki bir kuş olmalıyım, veya met – cezirde bir deniz dalgası, ya da amfilerde en yüksek limitte bir ses… yok, yok! bugün ben hiçbir şey olmamalıyım!.. ya da, bir, ‘hiçbir şey’ olmalıyım…
bir hiçbir şey olabilmek için, ömrümü vermeliyim acımadan zar zor başardığım hiçliği, hiç kimseye çaktırmamalıyım… bunun için, bedenimde kara safran etkin olmalı, bugün ben, bir karasevdalı mizaç olmalıyım…
aslında ufak bir iz bırakıp öyle gitmeliyim hiçbir şey olmaksızın gitmek yerine, bu adam da yaşamış dedirtecek; bir şarkının sözleri gibi…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR "HİÇBİR ŞEY" OLMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR "HİÇBİR ŞEY" OLMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
beni çok onore ediyorsunuz, çok teşekkür ederim... bu yazdıklarımı müzisyen/aktör oğlum Halil Sezai Paracıkoğlu'nun besteleyerek kullanması arzusuyla yazdığımı itiraf etmeliyim. Ne varki o, güzel bestelerinin yanında bestelerine de çok güzel sözler yazan birisi olduğundan, benim yazdığım güfte/şiirlere itibar etmiyor pek...
Bünya yalanada bağışıklık kazanıyor demek ki.Hele ki bir de seviyorsa ... bu bağışıklık kalitenin en zirve noktasında.
Gönülden kutlarım efendim.Yine çok güzeldi eseriniz.Saygılarımla.