(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sakla Yâr Beni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sakla Yâr Beni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geleceksin diye her an bekledim, Gözüm yolda kaldı şimdi tekledim, Derdi nakış nakış gönle ekledim, Gel de gergefinde şevkle ör beni.
Mutluluk çoğalsın üst üste binsin, Bahar gelsin kalbe yağmurlar dinsin. Ağlayan gözümü güldüren sensin, Sevdalı sözlerin yakar kor beni. ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN ..KUTLUYORUM.
Saygıdeğer Şairem, şiirinizi büyük bir beğeni ile okudum, Şarkı ve Türküleri kıskandıracak tattaydı şiir... Çağlayan yürek sesinizi tebrik ederken, selam ve sevgilerimi gönderiyorum... Herşey gönlünüzce olsun.
İşte duygularım işte buyum ben Yoluna adandı bu yürek beden Bu yaşımda aşkı dilendim senden İster sevip sakla ister yer beni.
Çok usta bir üslubunuz var. Şiirlerinizin her biri diğerinden daha güzel. Kutlarım... Şiirinizin ve anlatım zenginliğinizin yanında cılız da kalsa çok akıcı bir ayakla yazılmış şiirinizde küçücük bir çentik boşluk bulunca kıvrıldı dizelerim. Onları hoş görün olur mu?
gönül haber anlamaz sevgi öyle yüceki gel diyor çok özledim seninle yaşıyorum ruhum senle mesut yokluğun ızdırap veriyor artık yol bekletme gönül muksuduna ersin tükenmeden gel diyor konuşan dizeler özgün kalemden bir dizeyle eşlik ettim kabul buyurursanız saygılarımla
Gözlerine meftun ettin tutuldum Yüreğinde kaybolarak yutuldum Yalnızlığın kervanına katıldım Hasret cana yetti hızla yer beni
Duygu dolu ve içtendi, umarım ikinci baharında açmayan tüm gönül güllerin açar ve hep mutlu olursun, usta kalemine yakışır doyumsuz bir eser, kutlarım kaleminiz daim ve dik olsun can arkadaşım...
Çok şaşırdım coşmasına gönlümün,
Berbat geçti gene sensiz son günüm,
Bu dert iflah etmez artık yer beni.
alperenim tarafından 8/3/2012 2:57:13 PM zamanında düzenlenmiştir.