(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gözüm Yok şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gözüm Yok şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bana gerçekleri getirmeyecek, Baharda gözüm yok yazda gözüm yok.......................ne güzel anlatım ne olursa olsun gerçekleri getirsin...yüreğinize sağlık sevgili arkadaşım su misali akmış dizeleriniz...sevgimle Derdimi tasamı bitirmeyecek, Bir anlık neşe de hazda gözüm yok.
Seçkin bir ölçü şiiri, değerli şaire kızım her zamanki gibi birbirinden güzel dizeler yazmış bu dizeleri ve hece şiirindeki başarını gönülden kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Bana gerçekleri getirmeyecek, Baharda gözüm yok yazda gözüm yok. Derdimi tasamı bitirmeyecek, Bir anlık neşe de hazda gözüm yok. ÇOK ÇOK GÜZELDİBİR PAYLAŞIMDI ..ANLAMLI BİR DUYGU SELİYDİ.. YÜREĞİ VEDE EMEĞİ CAN-I GÖNÜLDEN KUTLUYORUM..
Bana gerçekleri getirmeyecek, Baharda gözüm yok yazda gözüm yok. Derdimi tasamı bitirmeyecek, Bir anlık neşe de hazda gözüm yok.
Sadece “BİZ” deyip coşturmayacak, Kanat takıp dağlar aştırmayacak, Ardımdan sadakat koşturmayacak, Yalandan çalacak sazda gözüm yok.
Başlamadan sona getirecekse, Yaşamaya tövbe ettirecekse, Kalbimi eritip bitirecekse, Adına “AŞK” denen közde gözüm yok. ELERIN VAR OLLSUN ŞAHANE OLMUŞ KUTLARIM ANLAMLI SEVGİYLE KALIN
canım meleğim bitanem öyle tatlısınki bilirim kötü olan hiçbir şeyde ne sözün nede gözün olduğunu bitanemcanım arkadaşım seni tanımak ah meleğim gülen yüzün hiç aklımdan çıkmıyor bitanem inan çok mutlu oldum seni yakından tanımakla tanıyordum ama bu dahada güzel oldu 3 gün birlikte olmak inşl en kısa zamanda yine birlikte oluruz şimdiden özledim seni canım şirinde çok güzel tabiki bu üzel yüreğin şiride güzel olur değilmi bitanem seni mıs kokundan öpüyorum canımın içi hoşçakal
gözüm yok diyor şairem , sonunda yalnızlık halkasına takılacaksa boynum, en iyisi sırtımı dönerim ben bu aşka diyor . azimli bir duruş yüreğinde bir top köz ile belki kutlarım dost kalemi sevgiler..
gözüm yok diyor sırtıma uymayan kumaştan bana yar olmayan akılsız baştan ne çare umut beklemem faydasız ağacın meyvesi olmaz dercesine dopdolu bir anlatımdı arasıra öz yazan kalemi kutluyorum saygılarımla
Sözleri doğrulayan his gerek bana, özünü söyleyen göz gerek bana... Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum Gülhun hanım.Gönül dolusu selam ve saygılarımla...