(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Berxé min leri Berivanları eline taş vererek sokağa salanları lanetliyorum. Onlar da Ahmetler ve Ayşeler gibi bu yurdun aziz çocuklarıdır. Onların kanı üzerinde geçinen; sizin T.C dediğiniz ve bizim hain bildiğimiz zalimlerle, size hürriyet vadederek ellerinizi önce kana sonra kelepçeye bulayan hainlerdir. Biz içimizdeki kardeş kavgası çıkaran hainlerle yüzleşirken lütfen siz de gecikmeyin. Mutluluğa ramak kala yine aramıza bir bomba atarlarsa bunu atanın uyruğunun ne olduğuna bakmayın. Hainin uyruğu olmaz. Ben hiç bir haine ana babasına ithafen Türk demedim. Türk; elinde al bayrakla bütün dünyada huzur isteyen gönül erinin adıdır. Irkı çerkez, zaza, kürt, arap ... olabilir. Çanakkale'de kürtler düşmana saldırırken ayrı mevzilerde mi konuşlandılar. Yoksa bütün birlik yerle bir olurken kürt çocukları üstünü silkeleyerek kalkıp memleketteki yavuklularına mı döndüler. Ya da çanakkalede can pazarı yaşanırken Diyarbakır'da, Mardin'de Kürt delikanlıları kızlara zılgıt çaldırıp halay mı çekiyorlardı? Ne oldu ki 50 yılda düşman olduk? Bu senaryoyu beğenmedim ben oynamıyorum. Sende silahsız bir oyun geliştir. Nevruzda zılgıt çekin ateşte bereber atlayalım. Şiir yüklü dilinize aşk dolu yüreğinize sağlık. Tebrikler… Sevgiler...
Tuhaf bir akşam çökünce/ muğlaktı Gökyüzü... Düşleri yasak ve dilleri kelepçelenmiş idi Ne çocuklar çocukluğunu Ne de gençler gençliğini... Hayat buysa, "ölürüm deyi" öylesine bezgindik.
Şiir ötesinde apaçık bir haykırışın seranatı barındıran bu dizeleri okurken bile düşlerimizin sanki hiç gerçekleşmeyecekmiş gibi bir duyguya kapılıyorum. Neden kolay olan herşey ama herşey zor oluyor bu topraklarda?
Güzel şiiri alkışladım ve gene de her şeye rağmen direnmeliyiz...
bir şiir, kutlarım.
ne büyük bir ayıp, çocukların avuçlarında taş izi aramak
sevgiyle selamlar.