(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
(...) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
(...) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kirpiğinden düşmesin diye...tüm nimetleri güzellikleri,aşkları görmemezceliğe geldin hemi..? nooldu şimdi...yanaklarına düşen bi damladan başka..nen kaldı.. al anam al şu ayranı yudumla..yeni yaydım.. :))
Gözlerini ne kadar kapatırsan kapat, kirpiklerinden düşecek olan eninde sonunda düşecektir. Gözlerini kapatmakla belki bu düşüşü biraz daha geciktirirsin o kadar. Bu da yolcu ettiğin birini bindirdiğin taşıtın peşinden koşmaya benzer ki çok kısa süren bu an kalır sadece belleklerde...
Şiirlerin çok güzel ama hüzünden sıyrıl biraz. Hayatın bahar demlerindesin daha....
Dağ gibi karayağız birer delikanlıydık, Babamız sırtında yük taşıyarak getirirdi aşımızı, ekmeğimizi. Arabalar şırıl şırıl ışıklarıyla caddelerden geçerken Bizler bir mumun ışığında bitirdik kitaplarımızı Kendimiz gibi yaşayan binlerce yoksulun yüreğini, Yüreğimizde yaşayarak katıldık o büyük kavgaya. Ecelsiz öldürüldük Dövüldük, vurulduk, asıldık... Vurulduk ey halkım, unutma bizi
en zoru arkadan vurulmaktır değerli yürek! çok canı yanar insanın, bilemezsin.
Şavkı küsmüş ayın buhran gecelerine benziyor kederim... kimliksiz sorgulardan kan ter içinde bilincim kapalı... soluk soluğa haykırıyorum! kirpiğimden düşüyorsun ey yâr! kirpiğimden... oysa sırf sen düşme diye güneşe kapatmıştım gözlerimi...
buhran gecelerine benziyor
kederim...
yargısız infazlardan kan ter içinde
bilincim kapalı...
ellerim zemheri yanığı!
soluk soluğa haykırıyorum!
kirpiğimden düşüyorsun
ey yâr!
kirpiğimden...
oysa sırf sen düşme diye
güneşe kapatmıştım
gözlerimi...
derin anlam ve sevgi yüklü muhteşem bir şiir dost kutlar sevgiler sunarım...