Zulmün kabuğu çatlar, Ve merhamet sızar toprağın rahmine, En nadide doğuşa gebedir toprak, Gün saymaktadır beşer, Yolunu gözlemektedir artık.
Cehaletin zifiri karanlığından doğan nur, Gök kubbede kasırgalar estiren yağmur, Bekleyişlere dökülen yaşlar da dinmekte artık, Umut düştü nabatın rahmine, Bu doğuş bir devrin başlangıcına denk düşürecek miladı. Bir çağın kapanışı,güneşin en tazesinden doğuşuna denk!
Gözleri gün batımlarında bırakan aşkın, Kalplerde çiçeklere yer bırakmayan güzelliğinle gel, Merhamete düküllen rahmete,rahmete işlenen merhametinle gel yine, Mehdi gibi,İsa gibi,Hızır gibi,İlyas gibi gel, Elinde sancağın,ardında saf saf meleklerinle gel, En güzel duaların,en temiz dileklerinle gel, Gel ki beşer hasretinden pejmürde,hasretinden bitap, Gel ki ümmetin en karanlığında çağın, Kaleler talan,Burçlar burcular harap.
En dibindeyiz merkezin,zemindeyiz sevgili, Tüm günahlarımızla beraber izindeyiz sevgili.
Salla şu evreni,salla ki titresin ruhsuz canlar, Salla da bir karışsın meçhule,şahlansın heyecanlar...
Miğrabı şaşırdık,kulaklar sağır,lisanımız lal oldu, Hak kı unuttu yürek,her haram helal oldu, Günaha battık ki çıkması namümkün,battık ki dibe kadar, Adaklık cehenneme,ezelden ebed kadar.
Estir yelelerini burakın,essin gönül tufanında boranlar, Zulmu durdursun sesin,boğulsun batıl,yıkılsın kıranlar, Acımadan ocakları yıkanlar,İlah-i adaletin çençesinde çürüsün, Gel ki sevgilimyeniden,Hakkaniyet,Adalet-i İslam yürüsün.
Hel insanlığın son umudu,tek sevdası gel, Sabahın seherinde,seherin samyelinde gel. Gel ki güneşin şafağın ardında sıkıldı, tan yeri kızılın alevinde bunaldı, Seni sayıklamakta beşer gel, Gel ki doğuşun bir milada denk düşsün, Gel ki doğuşun tabiatla öpüşsün,
Gel ki bu son fasıl,yarını yok bu günün, Gel ki nikahı yok,bu rızasız düğünün.
Gel efendim,GEl! Özledik sesini,özledik nefesini, Gel!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gel ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gel ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gel ki bu son fasıl,yarını yok bu günün, Gel ki nikahı yok,bu rızasız düğünün........................................eser başlı başına güzel olmuşta ben bu iki mısraya hayran kaldım,kıskadım...ki bu iki mısrayı ben yazmalıydım....şiirin hakkını veren çok güzel bir eser olmuş....saygıyla.
Özledik sesini,özledik nefesini,
Gel!
DİLERİM GELİR NEFİS BİR ŞİİR OKUDUM TEBRİKLER