"Bir gece, kendisine âyetlerimizden bir kısmını gösterelim diye (Muhammed) kulunu Mescid-i Harâm’dan,çevresini mübarek kıldığımız Mescid-i Aksâ’ya götüren Allah noksan sıfatlardan münezzehtir; O, gerçekten işitendir, görendir." (İsra :1)
...
Burakın kanatlarında yarıldı gök, Karanlığı yırttı ebabillerin çığlıkları, 7 kat göklerin haşmetli kapıları açıldı bir bir, Öylesi bir davete hazırlanmıştı ki sema,bir dahası yoktu, Bir benzeri daha yoktu bu buluşmanın, Nebiler,resüller,havariler beklediler yolunu, Yıldızlar,gezegenler beklediler, En ihtişamlı geceye hazırladılar melekler gökkubbeyi, Zifiri karanlığını yıldızlar aydınlatıyor, Güneş yüzünün nurunda gölgelere gömülüyordu, En kutlu gecenin en kutlu buluşmanın vakti yakındı, Zamandan mekandanazade kılındın, Yılkılar asırlarda yol alacak,asırlar saniyelere dolacaktı, Ardından kayalar yükselecekti seninle beraber, Bu kutlu yolculuğa kim iştirak etmek ismezdi ki, Fırtınalar çok gerisinde kaldılar burakın, Yetişemedi dualar bile peşinden, Çığlıklarla dolu bir gece ağlamaktaydı ardında, Vuslata yürüdü Hakkın sevdası, Hicranını solduran bir armağandı miracın, Bu ne kutlu bir miraçtı, Kainatı büyüleyen nurun geceye dolmuştu, Hakkın Rahmanın en aziz misafiri, Sidre-i Münteha kapısından yalnız geçtin, Yaratılmışların en hayırlısı, Bizi ve gözyaşlarımızı da götür Rahmanın katına, Sevdamızı,yanan yüreğimizi,günahlarımızı da götür. Keremine Merhametine sığınıyoruz.
...
Secde yerinde miraç,Miraç ta parlayan nursun, Hakkın yegane sevdası, Merhamet deryasında yağmursun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mirac şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mirac şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.