Eğilip sulara adını fısıldıyorum, Ömrümün en güzel yalnızlığına doğuyorsun..
Derin bir düş olmalı bu Sesin avuçlarımda meydan okudukça, Ahh..! Eski alaturka kederlerim nasıl da yıkanıyor bir çırpıda..
İçimde salıncaklar kuruyorsun akşam akşam Dalgalanıyor başım senden, dokunamıyorum yokluğuna..
Biliyor musun sevdiğim..? Bir gün Tsira’yla dertleşirken Hayata dair ne varsa umutsuzluk yazmıştım ince ince Sahi, o gün Tsira ne çok yutkunmuştu Sonrasında tüm kemanlar susmuştu.
Demem o ki ; Ömrümün en özgür damlasında birikiyorsun.
Her sabah Beş tarafı denizle çevrili bir ülke içiyorum gözlerinden. Bahçemde yarışa durmuş menekşeler, Yastığımda çocuk işçilerin kokusu..
Ve her gece davullar çalınıyor göğsümde Notalarıma aşk konuyor gülüşünle.. Ellerin ateşli hastalıklarımın nöbetçisi, Buselerin omuzlarımın en sadık neferi..
Şimdi anlıyor musun..? Rıhtımın neden sensiz çekilmediğini Ve yağmur neden bu kadar bereketli..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beş Duyu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beş Duyu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Derin bir düş olmalı bu Sesin avuçlarımda meydan okudukça, Ahh..! Eski alaturka kederlerim nasıl da yıkanıyor bir çırpıda..
ve desem ki minam...
düşse bu uyanmasaydık hiç kapasaydık gözlerimizi acmamacasına, seni saklasaydım bağrımda olmasaydı keşke olmasaydı o eski hüzünlerimiz göz yaşı olmasaydı nasırlı ellerin gözlerinde
Ahhh... sen olsaydın ben olsaydım ve aşkı çalsaydı zaman..
sen ve kalemin hep onikiden vurur beni nedense...kutladım seni şairem..sevgimle..
Hamiyet Göz tarafından 6/27/2011 3:45:07 AM zamanında düzenlenmiştir.
çok duygusal
kutluyorum,
sizi ve H. Karaşahin'i,
sevgilerimle..