(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NORA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NORA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Esatirül evvelin değildir Şiir Yahya İNCİK'de... Çok yönlü, çok biçimli, değişik tabakatül hayat gibidir Şiiri... Hep hatırlatır Şair bize, eskimez eskiyi... Ve bilincindedir, tanığıdır yaşadığı zamanın Şair. Emekle yoğrulan, sağlam, vizeden geçmiş hislerin Şiiri... Muhabbetle, kardeş.
Yahya Bey, Kıymetli Üstadım, zaman zaman takip ettiğim kaleminizden böylesi nefis eserlerin geldiğini biliyorum ve hakikaten anlatımdaki, dili ifade edişteki ustalığınızı da önceden beri biliyorum; temayı seçişiniz, kurgulayışınız; isabetli sözlerle, imgelerle zenginleştirdiğiniz de bir gerçek, yine de bütün bunların bir birikimle olduğu da başka ve en önemli gerçektir... Şunu söylemek istiyorum, sayfanıza geldiğim her seferde hem şiir okuyor ve hem de dersler alıyorum, bu iş, hele imgelerle örülü bir serbest yazmak kolay iş değildir, havada şiir yazılmıyor yani... İşte bugün bu nefis eserinizi okuyunca bun bir kez daha müşahede ettim... Şiirinizi ve haklı başarınızı yüreğimle kutluyor, selam ve saygılarımı yolluyorum...
İmge süzülüşlerinde şiirin kanadına adı takılmış Nora'nın. Okuyucu tarihsel bir mozaik ortasında - ki gladyatör, kalkan, arslan pençesi, lahit, tac, simya, sunak, çift başlı kartal, nihayet Ferhat ve Şirin- mitolojik ve efsanevi motifler ardında bir Nora'nın peşine düşüyor. Oldukça güçlü bir tematik örüntü ile her zamanki klasınız konuşmuş efendim. Tebrikler.
"Gamze çukurlarına üfürdüm ıslığımı
Ucuna ekledim sevi sözlerimi"
Usta kalemden, ustaca sunum.
Kutluyorum hakkettiği yeri...