Okuduğunuz şiir 17.11.2012 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Gözyaşı Dizeleri (Filistin)
Ey! Filistin bundan sonra sana sözüm Geç kalınmışlığıma yanar özüm Gözyaşı!
Ahh be Filistin! Kimlere akmadı boş yere bu gözyaşı? Bi bilsen Bi bilsen Çöl kesen yanımın bereket yüklü toprağısın Yüreğim askısında Filistin Bu kaçıncı intifa’da? Selâhiddin yurdu talan.
Ebabil bekleyen dualarım sana Babil’in asmaları ezilmiş, bahçesi tarumar! Şerefine kan içiliyor Kurşunî dokunuşların açtığı yara derin Oysa oysa İmanın şartına uyan neslin avazında Musa da bir Ahmet Muhammed Mustafa (as) da ‘’İman peygamberlere’’ altı şartın biri
Ve sen İbrahim’in nesli Yakup’un Kenan’a düşen gözyaşıyağmurlarında Boy veren… Gomora’da lanet üstüne lanet! Kızıldeniz yüreğine değen asa takipçisi Altın buzağı ışıltısına ram olan nesebin Zeytin gözlerde saçtığı öfkenin adısın Bundan böyle…
Takke ve kipa Rab aynı.. Aynı Rab! ‘’Hacer-i Muallâk’’ o yalnızca bir taşın adı değil Mir’ac durağı Muhammedi Cibril şâhidi bunun
Hat üstüne hüküm süren kan emici! Ticareti adına enkaza çevirdi Şehrin adı Gazze!
Gazze, artık bebeğin yanık teni Yaser’in ruhuna yapılan abluka Tenine rahat vermeyen zillet!
İnsanlığını sıyırıp da tel örgülere asanların bakışları Duvar diplerine konuşlanan susuşları Yüreklere çekilen isnat duvarı Önü Ardı Şehr-i Gazze… Mihraba yönelen münacat
Bunadır gözyaşım ve gözyaşı dizelerim Geç kalınmışlığımı gizlerim Filistin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gözyaşı Dizeleri (Filistin) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gözyaşı Dizeleri (Filistin) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kardeşim, duyarlı yüreğine, ihlaslı kalbine gönüller dolusu teşekkür ederim. Tarihte ebedi müebbed devlet yoktur. İsrail gibi kan içici vampir bir sözde devletin de elbet sonu vardır. Önemli olan şu an bizim üzerimize düşen sorumluluğu taşıyor olmamızdır. Yahudiler yaşadıkları bölgeden 39 defa kovulmuşlardır. Kırkıncı defa da kovulacaklardır. Bu onların kaderidir. Şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyorum. İnşaallah bize de sabır ve güç versin! HAMAS ORTADOĞUNUN KUVA-İ MİLLİYESİDİR.
hiç dinmeyen gözyaşları,olan bebeklere oluyor,herkes suçludur o coğrafyalarda ve silah tüccarları ne desek yazıp çizsek sonrası yine boşluk,sadece şairler yürekten konuşuyor
2009 da kalemealınmış bir şiir, konusu itibarı ile bugün hala güncelliğin koruyor, sanırım 2019 da da bu şiire konu olayları göreceğiz... Selam ve saygılarımla....
selam olsun Gazzeyi ayakta tutan mücahitlere ve de masumlara...Lanet olsun yapacak birşeyi olduğu halde buğzetmekten bile imtina edenlere...Kaleminiz var olsun.
öncelikle bu duyarlı şiiri güne taşıyan, sevgili seçki kurulu üyelerine teşekkür etmek istiyorum.. sonra; bu değerli, duyarlı kalemi kutluyorum. acılarımız elbet ortak, kavruluşlarımız aynı ateşte.. belki su dökemiyoruz bu zulme, ama yüreğimiz, yangınımız bir.. elbet devri alem dönecek ve bu dönekler ettikleri zulmün bedelini görecek.. kardeşlik adına , bizim yüreklerimiz hep elele kalacak! sevgi, saygı ve dûa ile !
Onlar bundan anlamaz ki... Onlar ABD'nin kuklası Veya tersi... Her durumda insanlık aranmaz her iki ülkede de. Onlar Irak'a, Mısır'a, Tunus'a demokrasi(!) yerleştirdiler. Sıra Suriye'de. Sonra İran'a gelecek... Ve sonra da neresi dersiniz?
'' Zalim düşmana bağırdım, ey Filistin, senin adına:
"Ölürsem, ey böcekler, vücudumu didik didik edin!"
Karınca yumurtasından kartal çıkmaz hiçbir vakit, yalnız yılan çıkar zehirli yılanlardan!
Ben barbarların atlarını iyi bilirim. Bir ben dururum onların karşısında, bir ben, gençliğin yüreğiyim her daim yüreğiyim beyaz kanatlı atlıların... ''
Şiir dünyayı kurtarmayacak belki fakat vicdan ve merhametin azalan uyanışı ve kalpsizliğin daima kazandığı her an hep tetik yaşayacak şairler hep tetikte ölecek bazıları
Yüreğim askısında Filistin(...) Bu kaçıncı intifa’da? Selâhiddin yurdu talan.
yok mu şu gözyaşından öteye geçemediğimiz düşkünlüğümüz yok mu şu hep geç kalmışlığımız geç kalınmışlığımız, bazen ölümü arzulamaktan bile haya ediyor insan...
Şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyorum. İnşaallah bize de sabır ve güç versin!
HAMAS ORTADOĞUNUN KUVA-İ MİLLİYESİDİR.