(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şiirsiz kaldım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şiirsiz kaldım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir sensin güzelim Şiirler sende Ne manası kalır Bülbül gülü görmezse.
Cananı can ile bir tutarlar Ayrılmaz bir sevgi ile bağlanır İlmek ilmek hayatın ördüğü andayız Sevmek nefes almak, sevmek için yazan Şiirin en güzel tarafından bakan Şair tayfasındanız.
Yıldız, güneş ay sor onlara Neden bunca methiye yazılır Bir benzerlik olmasaydı yarla Ne şiir yazılır ne ışıkla karanlık ayrılır.
Baharla açan çiçekleri gör Renklerin herbiri bir başka güzel Aç gönlümüzde sevgiden goncaları Her güzelin remzi düşmüş bahara Baharla açsın şiir, Sözlerin en güzeli sevgiyledir.
Ben teşekkür ederim. Şiir diye yazdıklarım hep böyle yorumlar üzerine zaten. Sizin verdiğiniz iilham olmasa benim şiirlerim olmaz zaten. Hep derim ben bir ayna bir güzellik varsa sizden yansıyan, yanlışlar benim kendi olgunlaşmamış yanlarım.
farkındalık kazanmış düdüklü tencere gibiyiz, zamanı gelince öteriz, en ikonlusundan, ikoncan olaraktan, size bulaşmaz korkmayın:)) şiir nefisss, saygımla...
latifeydi(ayyy çok yaşlı hissettim kendimi,oysaki amacım şiirsel olmaktı)... teşekkür ederim beğenine. vebali halinizi seviyorum ben,böyle devam edin lütfen-aynı sayfada takılınca bulaşmaz di mi?:)) bol bol ikonlar:)
körler ülkesinde tek gözü görenleri kral yapıyorlar işte, sağır sultanlar duymasın:))) şiir çok güzeldi beğenmesem beğenmedim derdim:)) ki diyorum, ondan bu vebalı halimmm, saygılarımla...