(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Arınacaksın geceden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Arınacaksın geceden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Doyulacak mı açlığına ruhların? Kaç sırdan koyu koyu akacak damarda ki kan? Kaç dil titremesinde dumansı bir burukluğun nikotin tadına ulaşacak uykusuzluğum.
Eyyyy RAB!!! KAÇ. KIRIKTA BİR TAM OLUR BU KULUN? Kaç kuyudan su doldursam benliğime ki arınsın ruhum? Kaç gece ifrazatında kesif bir koku burnumun direğini sızlatacak?
Kaç gecelere mumlanmış mumya düşecek inhina yalnızlığım....
öncelikle söylemeden geçmek istemiyorum ki neresinden tutacağımı şaşırdım dizelerin.. dinledim dinledim.. her defasında derin çizikleri kanattı şairin yüreğinden dökülen her bir kelime.. seslendirmeye diyecek tek kelamım yoktur şair, sen yüreğinle seslendiriyorsun dilin hükümsüzdür bence.. yorum, sükunetim olsun.. eyvallah be şair.. var olsun yüreğin..
hayat buysa ben yokum can şair'e sana söyelenecek tek kelime bulamıyorum böyle güzel bir kalemin sayfa da yazılarını görmek onurlandırıyor önümü ilikliyorum konuk olan şairlerin önünde saygılarımla...tşk
yine güzel...