(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇANLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇANLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
beynimizden çıkan sesleri kalp susturamıyor sa, kulaklarımız pür dikkat çanlardaysa, ve yürek ayaklara dur demiyor sa, hadi gülüm uğurlar ola... Yüreğinize sağlık.Kalem tutan elleriniz dert görmesin.Saygılarımla.
Seyide Hanım, sizi yürekten kutlarım... Şiir mükemmeldi, Bilûr gibiydi. Mana ve anlamın gizemindeki şiir, Her mısrasında imgeleriyle beraberdi. Selamlarımla, Sevgi ve Saygı.
''Yürek ayaklara dur demiyorsa hadi gülüm uğurlar ola...''
Mantık ve duygular örtüşmemişse..... hele birde çanlar çalıyorsa..... Yapılacak bir şey kalmamıştır...... Yine az ve öz...... Msj net....Kutluyorum Şirin Şairemi......sevgimle.....
Dostluğun, arkadaşlığın, sevdanın diğer bir deyişle sıcak duyguların göç mevsimiyse eğer zaman, esen rüzgarına bağrını açmışsa kurulan en güzel cümlelerin öznesi,''....hadi gülüm uğurlar ola...'' deyip son vermek galiba en doğru seçenek... Şiirini bütün kalbimle kutluyorum Can. Gönül dolusu selam ve saygılarımla...
Hayyat ayrılıklarda birleşmeler kadar hak ve hakikat mühim olan terazi bu konuda az kullanılıyor olsada gerçek olan bu aslında bir işte sevda olur başka bir iş olur ayrılık vakti geldimi birde bir taraf anlayışsızlık ettimi silip bitireceksin her neyse o an elinde olan çünkü dikiş tutmaz her açılıp kapandığında bir daha bir daha yaralanır yürek iç kemirilir yüzde sahte gülücük asten görünsede iç hep kanamalıdır hastalıklara sebebte yürek sesi hakikati sevda yoluyla göstermiş YÜREKTEN KUTLARIM olaya geniş baktırdı şiir
Tebriklerr.