Hani en son konuşmamız var ya, benim hep konuştuğum, seninse hep sustuğun... gidiyorum dediğimde, aldırmaz göründüğün işte…
Hiçbir şey göründüğü gibi değildi aslında, mutluluk elimizden uçacak diye korkuyorduk ikimizde, ve birbirimize geç kaldığımız için hayıflandık bir süre, sonra bir cesaret, ben gittim, sen gidişimi seyrettin…
Özlemin, öyle çok yakıyordu ki içimi, günlerce divane gibi dolandım durdum, dönmek istedim kaç kez, kaç kez sana koştum, kaç kez şefkatine sığınmak istedim, olmadı, yapamadım, yapmamalıydım…
İşte ben geldim, sana geldim dememek için, çok direndim, öyle zordu ki bu anları atlatmak, hep tuttum kendimi, ellerimle zincire vurdum yüreğimi, bir daha, bir daha, savrulup sarsılarak, yanarak yıkılarak…
kaç kez seslenmek istedim, kaç kez sana geldim demek, kaç kez kapına kadar gelip, kaç kez döndüm geriye, cesaret edemedim, sil baştan başlayalım demeye, biliyorum gelebilseydim, biraz sitem eder, gene bağrına basardın, kaç kez yüzümü göğsüne gömüp, gözyaşlarım beni boğsun, yok etsin istedim, yapamadım…
kısacası ne sende kalabildim, ne temelli gidebildim, ama sen sakın üzülme, ağlamalarım seyrekleşti, iyiyim inan, yavaş yavaş rutine dönecek her şey, artık sabahları yürüyüşe bile çıkabiliyorum örneğin…
ilaç olduğunu gösteriyor zaman, tüm yıkıntıları onarıyor yavaş, yavaş şimdi kötü hissediyor olsakta geçecektir mutlaka, belki sen de aynı şeyleri düşünüyorsun, benim gibisin yani, şen şakrak olmasan da, belki biraz daha huzurlu, ama tatsızsın…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tatsızlık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tatsızlık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam olumlu mu olumsuz mu, keşke açık açık yazsaydınız, çok değerli kalemlerden eleştiri alıyorum, şiirle düz yazıyı ayır diyorlar, lütfen açık açık yazmaktan imtina etmeyiniz, ben kime küsüp, kime kırılacağımı bilirim. Lütfen kırılır mı diye eleştirmekten kaçınmayınız. Teşekkür ve saygılarımla.
hani derlerye; " gönül ne kahve istiyor ne kahve hane...." bizimkide omanada işte..gönül dostu arzulluyor şiir bahane..geçerken bir görüneyim istedim..olaki dost selamıyla seviniriz..kimbilir kaç kişi aynı şeyleri paylaşıyordur şimdi..hadi bekliyoruz hatice hanım..dönün artık dost meclisine..merakta bırakmayın bizi..sağlık ve mutlulukla bekliyoruz.. SELAM VE SAYGIMLA..
ilaç olduğunu gösteriyor zaman, tüm yıkıntıları onarıyor yavaş, yavaş şimdi kötü hissediyor olsakta geçecektir mutlaka, belki sen de aynı şeyleri düşünüyorsun, benim gibisin yani, şen şakrak olmasan da, belki biraz daha huzurlu, ama tatsızsın…
ÇOK DEĞERLİ İNSAN MERHABALAR; HANGİ DERDİN DEVASI OLMAMIŞ Kİ ZAMAN DENEN BÜYÜ..YİNE ÇOK ANLAM YÜKLÜ MÜTHİŞ ANLATIMDI..TÜM BEKLENTİLERİNİZİN GERÇEKLEŞMESİ DİLEĞİMLE KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ
ilaç olduğunu gösteriyor zaman, tüm yıkıntıları onarıyor yavaş, yavaş şimdi kötü hissediyor olsakta geçecektir mutlaka, belki sen de aynı şeyleri düşünüyorsun, benim gibisin yani, şen şakrak olmasan da, belki biraz daha huzurlu, ama tatsızsın…
Tebrik ediyorum. Çok güzel bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
ilaç olduğunu gösteriyor zaman, tüm yıkıntıları onarıyor yavaş, yavaş şimdi kötü hissediyor olsakta geçecektir mutlaka, belki sen de aynı şeyleri düşünüyorsun, benim gibisin yani, şen şakrak olmasan da, belki biraz daha huzurlu, ama tatsızsın…
güzeldi güzel anlatımdı kutlarım saygılarımla her daim
Dünyanın tadı tuzu sevgi ieken...hele de böyle karşılıklı seviyor iken ayrı ise gönüller, huzur sahte elbette yaşam tatsızdır arkadaşım.Keşkelere kalmadan söylenencekler söylenmeli,yaşanacaklar yaşanmalıdır.Bu arada gururun da gözü kör olsun...Sevgiler.Kutlarım.
Sn Hatice Hanım... Öz'de mısralar sadık ve yürekten olunca okur bir yerde bir şekilde ulaşıyor işte o şiire. Ezberlenesi bir şiir. Zira ezberimde olup gözlerimi kapayıp derince bir sessizlikle, sessizliğe inat okumayı isteyeceğim şiir ölçüsü bu! Kaliteli, mısralar arasında bir yürekli seyahatin yaşandığı ve naif! Yürekten kutluyor, sevgi ve selamlarımı sunuyorum. <SEVDAZA>
kısacası ne sende kalabildim, ne temelli gidebildim, ama sen sakın üzülme, ağlamalarım seyrekleşti, iyiyim inan, yavaş yavaş rutine dönecek her şey, artık sabahları yürüyüşe bile çıkabiliyorum örneğin…
Gururla aşkın yürekteki savaşımını o denli güzel anlatmışsınız ki.... İnsan düşünüyor''ben olsam ne yapardım?'' Değerli H.AK ı kutluyorum Aydınlık günlere güzelliklerle
ilaç olduğunu gösteriyor zaman, tüm yıkıntıları onarıyor yavaş, yavaş şimdi kötü hissediyor olsakta geçecektir mutlaka, belki sen de aynı şeyleri düşünüyorsun, benim gibisin yani, şen şakrak olmasan da, belki biraz daha huzurlu, ama tatsızsın…
harika mısralar düşmüş sayfaya, yazan yürege saglık saygılar.