En büyük ihanet, insan aklının yüreğine ihanetidir...
Tut ki sevmedin beni, özlemesen de olur, Hatta hiç durmadan sitemler etsen de, Senden gelen her sitem, sevgi nağmeleridir, Biliyorum sitem, sevgiden gelir, Gitmeliydim, sevmediğimden değil, İnan çok sevmemdi gitme nedenim…
Doğru olanı buydu; Yoksa temelli kaybedecektim seni, Giderken sevindim mi sanıyorsun, Bir kor yanar yüreğimde, o gün den beri, Dinmedi çağlaması, birer şelale oldu gözlerim, Ve her kimin yüzüne baksam, seni görür gibi olur, Başımı önüme eğer yürür giderim…
Bir bilsen kopan fırtınaları içimde, Oysa kırkikindi yağmurları gibi, Usul usul yağmıştın yüreğime…
Unutmak istedim sana ait her şeyi, Çık git yüreğimden demek ama yapamadım, Ne yüreğimden söküp atabildim ne de unutabildim...
Sel sularına kapılan bir dal çaresizliğinde, Nasıl anlatsam sana doğru sürüklenişimi, Dindiremediğim bir sızı bu, dayanılır gibi değil, Volkanlar patlıyor yüreğimde, tarifi mümkün değil...
Sadece seni ve sadece sen olduğun için, çok sevmiştim Var olduğunu bilmek yetiyordu, ayakta durmama, Duyamasam da sesini ve nefesini, göremesem de yüzünü, Hasretler büyütsem de gözlerindeki çocuksu tebessümüne, Hep bendesin, benimlesin, benimsin... Diyemedim… Bu da benim yüreğime en büyük ihanetim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İhanet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İhanet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Senden gelen her sitem, sevgi nağmeleridir, Biliyorum sitem, sevgiden gelir, OKUYUCU İÇİNDE CAN ACITAN HÜZÜN VEREN DİZELERDİ..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..HER ŞEYİN GÖNLÜNÜZCE OLMASI DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM EMEĞi
İnsanoğlu beşer şaşar ve hata yapabilen bir canlı desek ki şunları yapın şunları yapmayın ilk yapmayın dediklerimizi yaparak başlarlar ha yok mu işini aşkını doğru içra eden var ama azınlıkta bunları ben demiyorum gerçekler böyle mesela yalan bir sürü gün var bir gün de doğru söyleme günü olsun istiyorum artık insalarımız yalan söylemeyi bir marifet biliyorlar neyse
Tut ki sevmedin beni, özlemesen de olur, Hatta hiç durmadan sitemler etsen de, Senden gelen her sitem, sevgi nağmeleridir, Biliyorum sitem, sevgiden gelir, Gitmeliydim, sevmediğimden değil, İnan çok sevmemdi gitme nedenim�
Doğru olanı buydu; Yoksa temelli kaybedecektim seni, Giderken sevindim mi sanıyorsun, Nasıl bir köz düştü yüreğime, Dinmedi çağlaması, birer şelale oldu gözlerim, Ve her kimin yüzüne baksam, seni görür gibi olup, Başımı önüme eğerek yürüyüp gittim�
Bir bilsen nasıl fırtınalar koptuğunu içimde, Oysa kırkikindi yağmurları gibi, Usul usul yağmıştın yüreğime, Söküp atmak ne kelime, Nasıl anlatsam, sana doğru sürüklenişimi, Sel sularına kapılan bir dal çaresizliğinde, Bir sızı var ki içimde, dayanılır gibi değil, Volkanlar patlıyor durmaksızın, öyle böyle değil...
Sesini ve nefesini, duymasam da, Görmesem de yüzünü, Bakamasam da gözlerinin içine, İnan çok sevmiştim seni, Ve hep bendesin, benimsin� Benimlesin, diyemedim� Bu da benim, kendime en büyük ihanetim...
27/05/2011-Hatice Ak
Mazide kalmış bir sevginin unutulmayan ateşi yakıyor şairin yüreğini bu sevgi dizelere yansımış evet güzel bir şiirdi, şairemizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Tut ki sevmedin beni, özlemesen de olur, Hatta hiç durmadan sitemler etsen de, Senden gelen her sitem, sevgi nağmeleridir, Biliyorum sitem, sevgiden gelir, Gitmeliydim, sevmediğimden değil, İnan çok sevmemdi gitme nedenim…
Bazı şiirleri şairler yürek sancılarının doğurduğu ve tüm vucudunda hisstiği acılarla yazarlar Bazen yakmamak için yanarız.Bu adı aşk tır Güzel şiir için kutlarım.Güzelliklere.....
Orhan ERDOĞAN tarafından 5/27/2011 10:50:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
bazen isrediğimizi elde ederiz de kıymetini bilemeyiz .bazende elde etmek için neler vermeyiz.kutlarım yazan yüreğini.tebriklerim yürekten saygılarımla.