(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAHİLLERİN TADI YOK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAHİLLERİN TADI YOK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet sahillerin Tadı kalmadı.Lakin mısralarınızı okumanın tadı başka. Kutlarım güzel bir çalışmaya tanıklık ettim Şiir güzel Beste güzel yorum güzel Tek kelimeyle mükemmel Sevgi Ve Saygılarımla..
Yandı gönül özlemden, sevgimi bilmez misin? Aşk daveti göndersem kuş olup gelmez misin? Senin için dökülen yaşları silmez misin?
Gün dağları aşarken gözlerim seni arar. İmbat yeli eserken kollarım seni sarar.
Öylesine sevdim ki, cümlemin başımdasın. Anmadığım bir gün yok, gözümün yaşındasın. Yürüdüğüm yolların, kumunda taşındasın.
Gün dağları aşarken gözlerim seni arar. İmbat yeli eserken kollarım seni sarar.
Gönül bahçem kurudu,açılmaz çiçekleri. Sen gelmeden boy vermez,tarlanın göcekleri, Dilek tuttum uçmuyor, cennetin böcekleri.
Gün dağları aşarken gözlerim seni arar. İmbat yeli eserken kollarım seni sarar.
Sahillerin tadı yok, ıpıssız bak iskele . Sırılsıklam ıslandım,hayalinle el ele . Alemlere şan olur,bir gün çıkıp gel hele.
Gün dağları aşarken gözlerim seni arar. İmbat yeli eserken kollarım seni sarar.
------------------ Yanan o gönülün özlemin ilacı olurum Aşkınla yaşar coşarım Bitimsiz bir şarkı gibisin seni söyler ağlarım Yaklaşır anılar,yaklaşır uzaklardan Sahilerin tadını sana tadıracağım Koşarak sana gelerek sarılacağım O zaman gözlerin parlıyacak Sana mutluluklar tadıracağım....
Bu harika şiirine bir dem,tebrikler... Sevgim sevgin olsun can dost,sevgive saygılarımla....
Yandı gönül özlemden, sevgimi bilmez misin? Aşk daveti göndersem kuş olup gelmez misin? Senin için dökülen yaşları silmez misin?
Gün dağları aşarken gözlerim seni arar. İmbat yeli eserken kollarım seni sarar.
Öylesine sevdim ki, cümlemin başımdasın. Anmadığım bir gün yok, gözümün yaşındasın. Yürüdüğüm yolların, kumunda taşındasın.
Gün dağları aşarken gözlerim seni arar. İmbat yeli eserken kollarım seni sarar.
Gönül bahçem kurudu,açılmaz çiçekleri. Sen gelmeden boy vermez,tarlanın göcekleri, Dilek tuttum uçmuyor, cennetin böcekleri.
Gün dağları aşarken gözlerim seni arar. İmbat yeli eserken kollarım seni sarar.
Sahillerin tadı yok, ıpıssız bak iskele . Sırılsıklam ıslandım,hayalinle el ele . Alemlere şan olur,bir gün çıkıp gel hele.
Gün dağları aşarken gözlerim seni arar. İmbat yeli eserken kollarım seni sar
Ülkü Ahıska 21.Mayıs.2011
Boya fırçası kadar kalemide becerikli olan ilhamı yüce Mevladan onun çoskun pınarlarından doya doya nasiplenmiş yüreği temiz sevgi dolu değerli şair ve ressam kızımın şiiri elbetteki çok güzeldi, beğenerek okudum ve gönülden kutluyorum. Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Asıl güzel olan zarif gönlünüzden dökülen bu harika yorumdu. Bilseniz beni nekadar mutlu ettiniz. Çok teşekkür ederim efendim. Siz bu sitenin bayrak direğisiniz.Bizlerde çektiğiniz bayrağın gölgesinde sizden yararlanmaya çalışıyoruz. Sağlıcakla kalın Gönlünüz hoş olsun.Selam sevgi saygılar
Canımsın gülperim kutlarım canım kutlarım yüreğini. vede elif hanımıda ayrıca kutlarım...Çok güzel fevkalanın fevkinde güzel bir eser olmuş bitanem...Sevgilerim selamlarım her ikinizede...Allaha emanet olun her ikinizde...
ÖĞRETMENİM GÜNAYDIN ; KISA BİR TATİLE ÇIKMIŞTIM..YOKTUM BU HAFTA...ÇOĞU EŞİ DOSTU ZİYARET EDEMEDİM..GERÇEKTEN ÖZLÜYOR İNSAN..SEVDİĞİNİ YARİNİ..AİLESİNİ ÖZLER GİBİ..ŞİMDİ DAHA İYİ ANLADIM BURASI BİZİM AİLE YUVAMIZ....KISA KES ,SADETE..ŞİİRE Mİ GEL DİYORSUN...PEKİ..ŞİİRİN İÇERİĞİ HER ZAMANKİ GİBİ HARİKA ..BESTE VE YORUM DA KEZA..OKUMADAN DİNLEDİM BİR SÜRE..TAŞ PLAKLARI ANIMSATTI BANA..SONRA TEKRAR OKUDUM..YİNE ÇOK ANLAM DOLU BİR PAYLAŞIMDI..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ
Müziği şu yağmurlu pazar gününde yüreğime sıcak bir sızı gibi değdi çok güzel bir çalışma şiir ülkesinde dolaşan yüreği müzikle ilhama yaptığınız daveti çok etkileyici idi KUTLARIM
MERHABA ARKADAŞIM SAYFANIZA HER GELDİĞİMDE ÇOK GÜZEL ŞİİRLER KARŞILIYOR BENİ HAYRANLIKLA OKUYORUM GÜZEL YÜREĞİN VAR OLSUN KUTLARIM SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM BU NADİDE SAYFADA BEYENEREK DİNLEDİM SEVGİ İLE KAL HOŞÇAKAL
Helal olsun bu sevgi dolu yüreklere...Türk Sanat Müziği sizin gibi saygı-değer şahsiyetlerle hak ettiği yeri hep koruyacaktır,sizi ve emeği geçen tüm sanatçılarımızı yürekten kutlarım...teşekkürler,sevgi,selam ve saygımla...
eserde emeği geçen herkes takdire şayan bir işe imza atmış..billur sesiyle renk katana, müziği ile yürekleri şad edene, tabi ki alkışın büyüğünü hak eden şaire şükranları sunarım..iliklerimize kadar işleyen eser için ne kadar söz söylesek kelimelerimiz yine de yeterli kalmayacak..ben tebrik ve saygılarımı bırakıyorum sayfanıza..inşallah bu emek zayi olmazda seçilenler arasında hak ettiği yeri alır..sağlıcakla kalınız...
Üçü bir arada değil...beşi bir arada güzellik olmuş.Duygularınız ve paylaşan gönlümüzün hakkını yemeyelim.Muhteşemdiniz.Siz,şiir,müzik.duygu ve paylaşım.Daha ne istenebilirki...KUTLARIM.
Şiir,şair,bestekâr,solist...derli toplu bir san'atkârlar meclisi.. aşkınız-meşkiniz daim olsun dedirten güzide bir birliktelik oluşmuş.. Ekibi ayakta alkışlıyorum.. Edebini bozmadan edebiyata hizmet etme zevkini ve hazzını Mevlâm gönlünüzden silmesin.. Şiirle , sevgiyle, esenlikle kalın..
Gerçekten güzel di, hem şiir hem de şarkı ve seslendirme ... Yüreğiniz ve kaleminiz var olsun...Emek verenlerin hepsini de kutluyorum.Saygı ve sevgiyle.
Sahillerin tadı yok, ıpıssız bak iskele . Sırılsıklam ıslandım,hayalinle el ele . Alemlere şan olur,bir gün çıkıp gel hele.
Gün dağları aşarken gözlerim seni arar. İmbat yeli eserken kollarım seni sarar.
Offfff.bu kadar olur duygu benzerliği emeği geçen tüm yürekleri illada sizi candan tebrik ediyorum sevgili şairem.çok çok güzel bir eser olmuş.bitimsiz başarılar diliyorum sevgimle.
muhteşem dizeleri yazan değerli dost kalemi candan kutlarım.yorumlayan ve besteleyen dostların emeklerine sağlık.dünyaları daim olsun.tebriklerim yürekten saygılarımla.
Nasıl da iyi geldi Nostalji var bu sayfada Harmanlanmış duygular İçe işleyen nağmeler Çook beğendim değerli dost. Güzellik dökülen kalemin ve eserine can veren yürekler var olsun...
sevgili Ülkü Hanim , yine bir güzellik sizden ... sarki o siyah beyaz filimlerdeki gibiydi... emegi gecen herkese tesekkürler ...
o fotografi görünce icim gitti... bizim evden inince sahile ayni öyle manzara hakim.. ve o bankta ben de öyle oturuyorum... aksam gün batimi ... ve sabahlari martilara ekmek attigim anlari yasadim... az kaldi insallah yine nasil olur .............
Bu güzel şarkıyı dinlemeyi iyi ki kaçırmadım. Şarkı sözü yazarı olarak anılacak arkadaşımla gurur duyuyorum. İyi ki hece şiiri yazmaya geçtin canım kardeşim.
benim güzel hemşehrim Konya-Ereğli' li dostum sayın Tozoğlu güzel şiirinize güzel nağmeler bulmuş.ikisi bütünleşince vazgeçilmez bir eser oluyor SAHİLLERİN TADI YOK gibi. tebrikler yazana,besteleyene ve okuyana...saygılarımla...HŞT
Şiirin güzelliğine eklenen en bizden olan müzikse eğer işte böyle doyumsuz güzellikler çıkıverir ortaya... Can arkadaşım daha nice güzelliklere vesile olsun yüreğin ve ömrün. saygımla.