Babam attaya gitmedi anne Seni ölümle aldattı seher vakti Benim hayallerimi salasıyla sulara yazdı Küllendi dağlarım anne Gölgem çalındı…
________________________________________--
Yazık ki Masallar masum b/akmıyor artık Gökten elma kurdu düşüyor…
Doğacak an’lara sözcükler biledikçe Zamansız hayıflanışlar edindim anne Dikenlendi yürek yerim dili geçmiş dünlerden Noktalı O’lar canımı yakıyor anne…
Yaşam yorgun gözlerimin buğusundan Yıllara boğulmuş yılgın damlalar Sancılı geçişlerin ardında Bir arpa boyu yol hüzzam Üç yapraklı yalnızlık payımızda…
Ah anne Say ki mürekkep sevdasından Gözlerimde lacivert birikmiş deniz, bulutlar martı kanatlarında Ha düştü ha düşecek içimin rüzgârından.
Yaralı sözcükler dudaklarımla Bir kan tadı nara Yirmilik dişlerim arasında çürümüşken kahkahalar Tümcelerin telvesinde fallara bakıyor suskun gözlerim Hayra yormadan kasvet li cümleleri Yüreğim bir tabuta çivileniyor Anladım ki anne, Döl tutan acıların gövdesiymişim Gözlerimden zeytin dalları salınırken Ve eriyorken dilimde yosun tutmuş âminler …
Duvarlarda üryan ümitsizliğim namahrem güneşler den Dilimden anlamazken beyhude zaman Ve dost ettiğim dumanlar yaktıkça gözlerimi Yaşam anne! Söz yaşıyla sırılsıklam alnımda gölleniyor…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Elma Kurdu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Elma Kurdu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
En büyük kayıplarımızı, en derin yaralarımızı annelerimizin eteklerine döküyoruz ya, kendi yaraları üzerine ekleyip, ah etmiyorlar. Ah be Hazal'ım ahhh...
Yetmiyor,değmiyor birbirine göz bebeğindeki yeşil defne dalları yetmiyor söz,anlamıyor diller hiç ben büyümeseydim mi ben doğmasaydım bu kirli dünyaya anne
Masallar masum b/akmıyor artık
Gökten elma kurdu düşüyor…
sayfa herdaim şiir
içtenlikle kutluyorum değerli çalışmayı...saygımla