(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kirli el şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kirli el şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aslında Afet Hanım ve arkadaş haklı gibi.. De ne diyelim öyleyse. Eskiler (her şeyin kurallı olduğu zamanda, )her halde müfret (tek mısra(veya beyt) derlerdi belki de. Ya da mısra-ı berceste (sıçramış,fırlamış) yani seçilniş dize..(Eski kurallara uymasa da) bu da şiir değil mi öyleyse.. Kutlarım, öyleyse..(öyleyseye ne dersiniz öyleyse) Sevgiyle..
sanmak ve görmek....ne mutlu size sanmayıda görmeyide ayırt edebilenlerdensiniz...hayata bakısınız hep berrak olsun dilerim.....tebrikler....saygılar...
bunu şiir kategorisinde değerlendirmek nasıl olur bilmiyorum.ama iyi bir özlü söz olabilirdi...
aslında bu söze katılıyorum, bu değersiz ve önemsiz anlamına gelmemeli, sadece edebiyat büyüklerinn bu türe başka bir isim vermeleri gerekir diye düşünüyorum. zeka ürünü bu sözler, dil cambazlığı isteyen bir tür. ama belki de gerçek şiir. demezler mi söylenecek olanı en kısa yoldan anlatma sanatı. ama kardeşim bir şiir dinletisinde sıra gelince çık da bunu oku ve in. sahneye çıkarken seni alkışlayanların ellerindeki sıcaklık geçmeden şiir bitecek. yok yok bu başka bir güzellik. adı başka olmalı. saygılar ve sevgiler.
mrh
bencede Afet Kırat hanım haklı yazdıklarına katılıyorum
ki siz daha şiirsel yazabilirdiniz diye düşünüyorum
verdiği mesaj çok güzel vurgulayıcı
aforizma dır kanımca bu dizeleriniz
sevgilerimle
ahlaz tarafından 8/26/2007 6:15:09 PM zamanında düzenlenmiştir.