Bir metrekare kumaş deyip geçme öyle. Can verilir ay yıldızlı kırmızı zemine. Ne güzel işlenmiş güller, çiçekler üzerine. Yakışmış hani kızıma, bacıma, eşime.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kumaş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kumaş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir metre kumaş değil mi bizi doğduğumuzda saran, soğuktan koruyan bir metre kumaş değil mi büydüğümüzde yabancı gözlerden koruyan bir metre kumaş değil mi yer altında bizimle beraber kaybolan bir metre kumaş değil mi özgürlüğümüzün sembolü olan bir metre kumaş değil mi inananları gerici kılan?
Bir metrekare kumaş deyip geçme öyle. Can verilir ay yıldızlı kırmızı zemine. Ne güzel işlenmiş güller, çiçekler üzerine. Yakışmış hani kızıma, bacıma, eşime.
bir metre kare kumaş cok yakışır haklısınız.. can verilir verildi de ay yıldıza.. yüreğinize sağlık. bir kac konuyu birden işlemişsiniz..
Şiirlerini beğenerek okuduğum nadide şairlerden birisiniz
yazan kaleminiz hiç susmasın selam ve sevgimle