aşkı ya yaşayacaksın hak ettiğin gibi ya da yazacaksın böyle hayal ettiğin gibi…
....&.....
gözlerimin arasına hamak kurdum uzan birazcık dinlen diye okyanusu çektim, örttüm üzerine keyiflen, serinlen diye saatin guguğunu yolladım ülkesine kalbimi vuslata ayarladım az sonra çalacak tik tak tik tak aşk vakti, aşk!
kuş tüyü değil başını koyduğun saçlarımla doldurdum yastığını kıskanırım, istemem ben öyle kuş tüyü değsin yanağına mor ipek elbisem üzerimde yürüdükçe sana doğru uçuşuyor etekleri duyuyor musun zillerimin sesini yüreğim fokur fokur kaynıyor ateşinde bir kahve yapayım mı sana içer misin?
koynumda en güzel nergisleri gülleri, sümbülleri yetiştirdim katmer katmer aşk saçıyorlar istediğin kadar kokla gamzelerime doldurdum meyini dökülmesin diye sürekli gülümsüyorum
masaya birkaç yıldız diktim mum yerine tepemizde ay yok sağ tarafa yerleştirdim onu da erik ağacının dalında yakınımızda olsun istedim mehtap kâğıttan sandallar yaptım bahçedeki havuzda yüzüyorlar belki sandal sefası bile yaparız ister misin?
uçuk kaçığım bugün biraz canın çektiyse al ye küpelerim bir çift kiraz dudaklarımda en sevdiğin nihavent şarkı gözlerinin içine başka hayal girmesin bana ait çizgiler dikkat et silinmesin* belki belki sen de eşlik edersin istersen dans edelim hıı ne dersin?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UÇUK KAÇIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UÇUK KAÇIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayaller güzeldir yazmak beceri KUTLARIM KALBİ KALBEN Mükemmel di yani Okumak keyif verdi şimdi MUHATABINI BEKLİYOR ne dedi acaba diye geri dönüşümde hayalde olsa içli ve hissi
Nasıl bir büyü bu şairem muhteşem dizelerinizi okuyanı içine çekiyor. Bayıldım... Seslendirme de harika ötesi. Tebrik ediyorum emek veren yürekleri. Sevgimle.
gözlerimin arasına hamak kurdum uzan birazcık dinlen diye okyanusu çektim, örttüm üzerine keyiflen, serinlen diye saatin guguğunu yolladım ülkesine kalbimi vuslata ayarladım az sonra çalacak tik tak tik tak aşk vakti, aşk!
Hicran hocam, şiirinizin bu bölümü üzellikle çok etkili olmuş. Kutlarım...
yüreğin esen kalsın kalemin daim selam ile.