(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYRILIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYRILIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duygu seli ve hece..Hecel şiirleri yazmayı bilmem, seberst yazarım genelde kısa msj larımla...Fakat hece ve ölçülü şiirler de çok severek okurum..Kutlarım anlamlıydı mısraar..Saygılar...
Merhaba Kadir Bey,şiiriniz çok özgün ve nadide...her sözcük ayrı bir sevda tülüne bürünmüş...anlamlı...dokunaklı...zarif ve dugulu dizeler...Şiirin estetiği bu olmalı bence...Çün ki hiç bir nahoşluk yok...hiç bir eksik yok...gereksiz hiç bir fazzlalık yok...Gergef gibi işlemişsiniz sevgiyi... umarım günün şiiri olur...Ancak uğur böceği alacağından eminim...Çok tebrik ediyorum efendim...paylaşmaktan gönlüm...gözlerim ve sözlerim mutlu oldu...Yüreğin dert görmesin...Sevgilerle gönlün donatılsın...saygı ile...Entellektüel.
can dostum tebrik ederim harıka çağlayan sevgi çığlıklarını okudum... bu güzel şiirinizde yazan o güzel yüreğinizi ve kaleminizi kutluyorum... sevgı ve saygılaırmla....
Yüreğime düştüğün o sonbahar ikindisinden beri aklım hep hayalinle ayazlarda. "Üşüyor ellerim "dediğinde yanında yoksam bilki ellerim kayıp ayazlarımda.
İlkbahardan kalma en sevdiğin papatyalar var sol yanımda. Sesin hala kulaklarımda; "Gelecek baharda sözüm olsun sana papatyalardan taç yapacağım".. derdim ama gelecek bir bahar bile yok artık...
Biliyormusun yanık türkülerime bile gelmiyor bahar..Baharlar uzak.. Baharımsın ama yoksun..Papatyalarım soluk..
Biliyor musun sana susmalarımın adını koyamadım. Yüreğime damlayan sızıyı duydum ama adını koyamadım
Anasız ceylan gözyaşında bu ayrılığa ad koyamadaım... Sebebini de bilmiyorum nasılsa... Nasılsa usülsüzlük devreye girip hükümsüzlük verecek.. Kayıp ilanı çıkarsam ne yazar, kim inanır AYRILIK GÖZ ÖNÜNDE İKEN...
Mükemmel bir şiirdi can gardaşım aldı gittiiiiii... Yüreğin var olsun saygımla.
hüzün şairi tarafından 4/30/2011 6:42:38 PM zamanında düzenlenmiştir.