akla gelen, başa gelir diyorlar ya, yalan ! öyle olsa, milyonlarca sen düşerdi başıma...
onsuzluğu asıyorum duvarlarıma üşüyor kunala..
masamda hayalden nikotin hüzmeleri aklımda firar ve şiir bir imge bir replik sürgün bir kalem sancılarımdan tutsağım sana ben
bütün sokaklar gölge kırığı sarı lambalarda ay ölüsü ve yorgun bir gece iç bükey kaldırımlar suskun ayna gözlerim ağla ki nar ellerim kayıp dur bekle her tren beni getirsin sana
sana dairdir hayat uyandığım da güneşe sabah zamana uyak kum ve suizan aşk ve yağmur bu mudur rengi sevdanın
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kunala şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kunala şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kalu belâ dan beridir tanışıklığımız yaralarımız birbirine benzer "dört tarafı hüzünle çevrili yara parçasına aşk denirmiş, yüreğimin coğrafyasına düşünce anladım" der Can Yücel...
bizim coğrafyamıza ayrılık düştü, harita metod defterlerde kaç ortalı şiirler yazdık dikiş tutmadı çizgisiz avuçlara...
sevgili feyza edebiyat defteri şiirden kompile etkilenmiş şiir güne düşmüş.. çoğul bir etkilenmeye dahil olmak bu şiirle güzeldi... kutlarım kalemi yüreği...sevgilerimle...
doğrusu şu mısraları eklemeseydim şiir öksüz kalacak gibiydi... ( Simsiyah saçların var kunala kemiklerine yapışık etlerin var birgün dökülecek. kunala kuşu gibi gözlerin var birgün sönecek. kunala bu etlerin arkasında güzelliklerin var benden başka kimse bilmeyecek...( Asaf Halet Çelebi)
Bütün içtenliğimle kutlarım dost mükemmel bir eser. sevgiyle selamlar.
Bir hececi serbest şiirden bu kadar tad alabilir mi? Ama alıyor işte, aldırıyor bazı kalemler. Çok güzeldi yine, yine keyifle okudum bir şiirinizi daha. Kutlarım şiire gösterdiğiniz özeni ve verdiğiniz emeği. Selam ve Sevgimle.
"bütün sokaklar gölge kırığı sarı lambalarda ay ölüsü ve yorgun bir gece iç bükey kaldırımlar suskun ayna gözlerim ağla ki nar ellerim kayıp dur bekle her tren beni getirsin sana
sana dairdir hayat uyandığım da güneşe sabah zamana uyak kum ve suizan aşk ve yağmur bu mudur rengi sevdanın"
bağlayıver incecik parmağına şu güneşi de gün kararmasın.