Her aynada bir yüz unuttum her kıyıda bir göz bastırdıkça yanan yüreğimin üstüne ellerimi iliklerime dek ürperdim sıcak bir cehennem oldu dünya anladım ki hiç bir mevsimde yeşermiyor acı ve hiç bir acıyı alıp götürmüyor ırmaklar…
Gözleri öksüz bir çocuk gibi yaşıyorum şimdi yedi kat yerin dibine düştü hayallerim sevinçlerim uzak bir kıyıda rehin kaldı sevdalarım dalgalı bir denizde... hüzün kokuyor şimdi öptüğüm bütün maviler...
İhanetler kuyusu bu kuyu ahhh! Züleyha dikenli teller yırttı yüreğimi hergün böyle paramparça acılarla boğuşmaktayım kör karanlıklardayım sesimi kimse duymuyor gücüme gidiyor ihanetler, bu zindan, bu kör kuyu tut ki, ellerimden bütün acılar ağlasın
varsın hasretler dağlasın, sevgiyle kavrulsun bu yürek varsın çöle sürsünler öksüz gözlerimi azad eyle beni ey zülfü perişanım! .. ihanetine uğradığım dünyanın, bütün kapılarını kapadım üstüme... Yusuf’ gibi kuyulardayım zindanlarda esir kaldı yüreğim. yüzümü hüzne gömdüm hüznü yüzüme tut ki, ellerimden bütün bulutlar ağlasın... utansın ihanetler....
bilmem bu kaçıncı kez hasretimi yaktığım boyun büküp melül mahzun baktığım acıları yıkadığım göz yaşlarımla... ihanetler kuyusu bu kuyu ahhh! Züleyha biliyorum inmemeliydim bu kadar derine güvenmemeliydim insan oğluna bu kadar kervan geçmez, kuş uçmaz bir kıyıda...
Azad eyle beni ey gözleri öksüzüm sonbahar da geçip gitti turnalar da terk etti bu diyarı bırakıp burda beni umarsız, son kervanda geçip gitti işte vurdukça vur başını taşlara şimdi…
Bir şiir kaldı yüreğimde ihanet etmeyen bir de sen gözleri öksüzüm ağrıdıkça yüreğimi saran, koruyan beni, soluyan... ağladıkça ağlayan...
Örselenmiş bir geceyim artık yıkılmış bir hayatın eteklerinde her gün böyle hasretini yudumlayarak, kanayarak geçip gidiyor günlerim varsın acıyla bitsin bu masalın son cümlesi ıssız kuyularda öksüz kalsın umudum yeterki, vurmasın yarama bıçağını hayat ömrümün en amansız telindeyim tut elimden yüreğimde şiir ol ışıt beni koru beni, sar beni, solu beni, anla beni...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ah!!! Züleyha şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ah!!! Züleyha şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bilmem bu kaçıncı kez hasretimi yaktığım boyun büküp melül mahzun baktığım acıları yıkadığım göz yaşlarımla... ihanetler kuyusu bu kuyu ahhh! Züleyha biliyorum inmemeliydim bu kadar derine güvenmemeliydim insan oğluna bu kadar kervan geçmez, kuş uçmaz bir kıyıda...
Sevgili dostum artık seni okumak ayrı bir keyif oldu saygılar...
boyun büküp melül mahzun baktığım
acıları yıkadığım göz yaşlarımla...
ihanetler kuyusu bu kuyu ahhh! Züleyha
biliyorum inmemeliydim bu kadar derine
güvenmemeliydim insan oğluna bu kadar
kervan geçmez, kuş uçmaz bir kıyıda...
Sevgili dostum artık seni okumak ayrı bir keyif oldu saygılar...