kaç yağmur ardından ağlatır seni... bu gidişlerin bittiği bahar hâlâ gelmedi mi şarkısını söyleyen kızlar güneşe döner ay gibi parlak yüzlerini sonra asarlar her nakaratta sırma saçlarındaki nefreti
gidenlere yazılır her gece, sığ sularda yeni bir şiir hıçkırır ayakları topraktan denize değen her kız önce tozunu silkerler… sonra soyunup denize girerler ağladıklarını yıldızlar ve tanrılar görmezler...
bir damla olur dokunan her yıldız teninde düşsüz uykuya kapanır gözleri sonsuz yaşam ve içindeki güç yenilmez uyandıklarında şarkılarına devam edecekler şarkı söyleyip ölecekler…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şarkı söyleyip ölecekler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şarkı söyleyip ölecekler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gidenlere yazılır her gece, sığ sularda yeni bir şiir hıçkırır ayakları topraktan denize değen her kız önce tozunu silkerler… sonra soyunup denize girerler ağladıklarını yıldızlar ve tanrılar görmezler...
Müthiş imgeler akıcı bir anlatım ve coşmuş duygu yoğunluğu, on numara bir eser okuttu yüreğiniz.. Tebrikler
gidenlere yazılır her gece, sığ sularda yeni bir şiir hıçkırır ayakları topraktan denize değen her kız önce tozunu silkerler… sonra soyunup denize girerler ağladıklarını yıldızlar ve tanrılar görmezler...