Başucunda değilim üzülmeyesin sakın, Yüreğimde yaktığın ateşin közündeyim. Aklına geldiğimde gökyüzüne bir bakın, Seni süzen yıldızın parlayan gözündeyim.
Beni benden götüren gözlerden yaş akmasın, Sevgi dolu yüreğin aşka naçar bakmasın, Karalara bürünüp ağıtları yakmasın, Şefkatle yatırdığın o nazik dizindeyim.
Dünya alemin gözü bize bakıp da şaşsın, Sana akan sevgimle yüreğin dolup taşsın, Yaralarıma merhem dertlerime ilaçsın, Aşkınla büyüttüğün çiçeğin özündeyim.
Sevgin öyle güzel ki baharlar yaşatıyor, Heyecan dolu kalbim senin için atıyor, Bakışlarında ki sır canıma can katıyor, Yanağımı okşayan elinin izindeyiM.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
--SEVDA HASRETİ-- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
--SEVDA HASRETİ-- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Başucunda değilim,üzülmeyesin sakın, Yüreğimde yaktığın, ateşin közündeyim, Veda edip giderken,attığın son bakışın, Yanağımı okşayan,elinin izindeyim…
Bana o içten bakan,gözlerden yaş akmasın, Gözümün bebeğinden,başka yere bakmasın, Karalara bürünüp,ağıtlar yakmayasın, Şefkatle yatırdığın,dizinin dibindeyim…
Dünya alemin gözü,bize bakıpta şaşsın, Sana akan sevgimle,yüreğin dolup taşsın, Yaralarıma merhem, dertlerime ilaçsın, Aşkınla büyüttüğün,çiçeğin özündeyim…
Sevgin öyle güzelki,baharlar yaşatıyor, Heyecan dolu kalbim,senin için atıyor, Bakışlarındaki sır,canıma can katıyor, Baştan aşağı süzen,gözünün ferindeyim..
Gonca gonca gülleri,dökeyim yollarına, Bülbüle sitem ettim,alsın kanatlarına, Getirip uzaklardan,bıraksın kollarıma, En son uğurladığım,kapının önündeyim…
ÇOK ÇOK GÜZEL GERÇEKTEN DE HARİKA
TEBRİKLER YAZAN YÜREĞE
Perihan Metin tarafından 4/20/2011 7:48:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevginin sonsuz olan güzelligini ne kadar güzel dile getirmissiniz... her bir hecesinde hasret.. umut ... temiz bir Sevgi... Allah daim etsin efem (amin) Sevmek sevilmek gibi güzel bir duygu yoktur ... Sizde Siirinizle Can vermissiniz .. yüreginize saglik.. Saygilarimla
Sevgin öyle güzelki,baharlar yaşatıyor, Heyecan dolu kalbim,senin için atıyor, Bakışlarındaki sır,canıma can katıyor, Baştan aşağı süzen,gözünün ferindeyim..
Ne güzel sevgi dolu dizeler sevmek sevilmek güzel duygular Sevgiler daim olsun efendimmm.Güzel dizelerdii.Tebriklerr
Gonca gonca gülleri,dökeyim yollarına, Bülbüle sitem ettim,alsın kanatlarına, Getirip uzaklardan,bıraksın kollarıma, En son uğurladığım,kapının önündeyim…
Beyeni ile okudum güzel kalemi yüreği kutluyorum Emeğine sağlık her dem selam sevgi dua ile.
Sevgin öyle güzelki,baharlar yaşatıyor, Heyecan dolu kalbim,senin için atıyor, Bakışlarındaki sır,canıma can katıyor, Baştan aşağı süzen,gözünün ferindeyim..
Gonca gonca gülleri,dökeyim yollarına, Bülbüle sitem ettim,alsın kanatlarına, Getirip uzaklardan,bıraksın kollarıma, En son uğurladığım,kapının önündeyim…
Başucunda değilim,üzülmeyesin sakın,
Yüreğimde yaktığın, ateşin közündeyim,
Veda edip giderken,attığın son bakışın,
Yanağımı okşayan,elinin izindeyim…
Bana o içten bakan,gözlerden yaş akmasın,
Gözümün bebeğinden,başka yere bakmasın,
Karalara bürünüp,ağıtlar yakmayasın,
Şefkatle yatırdığın,dizinin dibindeyim…
Dünya alemin gözü,bize bakıpta şaşsın,
Sana akan sevgimle,yüreğin dolup taşsın,
Yaralarıma merhem, dertlerime ilaçsın,
Aşkınla büyüttüğün,çiçeğin özündeyim…
Sevgin öyle güzelki,baharlar yaşatıyor,
Heyecan dolu kalbim,senin için atıyor,
Bakışlarındaki sır,canıma can katıyor,
Baştan aşağı süzen,gözünün ferindeyim..
Gonca gonca gülleri,dökeyim yollarına,
Bülbüle sitem ettim,alsın kanatlarına,
Getirip uzaklardan,bıraksın kollarıma,
En son uğurladığım,kapının önündeyim…
ÇOK ÇOK GÜZEL GERÇEKTEN DE HARİKA
TEBRİKLER YAZAN YÜREĞE
Perihan Metin tarafından 4/20/2011 7:48:46 PM zamanında düzenlenmiştir.