sizler! yürüyen ölüler süslerken bedenlerinizi rengarenk giysilerle unuttunuz toprağı tahtayı kör kuyuda hürriyet arayan siyah başlı çıyanı…
daralırken gözlerinizde gökyüzü bulutları ağlattınız külli zifti hıçkırıklarla zülüfünü doladınız yâr telinden damlayla teninden soydunuz sevdayı, bir izmarite basar gibi bastınız durmadan acemi umutlar kanatlandırdınız göçmen kuşların al kanları damlarken usul sesli sessizce gülüp geçti aykırı düşleriniz…
umudun inceldiği yerden konuştunuz hep hep koşuşturdunuz gecenin koynunda soğuk duvarlarda güvensiz gölgeler büyüttünüz dokunmadan bir gülün al tenine koparmayı öğrettiniz kinlenip dikenine…
sığırcık serçelerini ağlattınız durmadan buğulanan gözlerinizden akarken biçarelik yol hikayelerine karıştınız kerpiç evlerden göç ederken içiniz dışınıza taş giysiler giydiniz…
öteki’leriniz oldu hep kendinizden önce katliamları alkışlarken çözüp dilinizin düğümünü açlığı ayıpladınız kim vurduya giderken vicdanınız gıkınızı yudumladınız…
ışıkları kapadınız ha bire sobelerken çocukların masum tebessümlerini gölgenizi unuttunuz göz uçlarında ölümü savururken kanlı sözcükleriniz lekesiz düşlerini görmediniz çemberler çizdiniz tırnaklarını yiyen çocukların o minik adımlarına ay yüreklerine batmıştı oysa görmediniz göremediniz….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Taş Giysiler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Taş Giysiler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne çok kör var etrafta gören bir kalple değil, sadece gözle bakılıyor olmasıdır insanları böylesine soğutan insanlıktan dışlayan, ötekileştiren, yabanileştiren...
ıslah olmaz bir yanımız, habire şikâyet halind eiken, biz bizden şikâyetçi bile olamadık ne çoktuk, ne kadar da yoktuk aslında...
..............TEBRİKLEDİM, HARİKA BİR ÇIĞLIKTI BENCE........
öteki’leriniz oldu hep kendinizden önce katliamları alkışlarken çözüp dilinizin düğümünü açlığı ayıpladınız kim vurduya giderken vicdanınız gıkınızı yudumladınız…
baştan sona güzel bir şiirdi. yazan kaleme tebrikler.
Ay batmış yüreklerinden, bir sabah umut güneşi doğar onların. Karşılarlar hiç gitmeyecek bir baharı ve kimbilir, hatırlar hatırlatabiliriz insanlığı...
gören bir kalple değil, sadece gözle bakılıyor olmasıdır insanları böylesine soğutan insanlıktan
dışlayan, ötekileştiren, yabanileştiren...
ıslah olmaz bir yanımız, habire şikâyet halind eiken, biz bizden şikâyetçi bile olamadık
ne çoktuk, ne kadar da yoktuk aslında...
..............TEBRİKLEDİM, HARİKA BİR ÇIĞLIKTI BENCE........