Biliyor musun… Sen gittiğinden beri kendimi eve kapattım Plaktan hiç duymadığım şarkıları dinliyorum Nereye baksam izlerin duruyor köşelerde Masanın üstünde mum bir yığın kağıt parçaları Her gün gönderilmemiş mektuplar yazıyorum
Pencereden dışarı boşluklara bakıyorum Çaresizlikte içinde şaşkın şaşkın dolaşıyorum Kendi kendime sen güçlüsün diyerek Dışarı çıkmak için dehşetli acı çekiyorum
Adımlarım seninle yürüdüğümüz yerlerde Yağmur dolu bulutlar ufukta yoğunlaştı Dalgalar kumsalı ve çıplak ayaklarımı dövüyor Kayalıklara oturup uzaklara bakıyorum Az ileride kızlı erkekli grup toplanmış Gitar çalıp eğleniyorlar gözlerim yaşlı Aklıma yüzün ve sesinin büyüsü geliyor Şiir okumandaki beceriyi özlüyorum Kendimi çirkin ve çok yalnız hissediyorum
Yıpranmış hatıralar okşarken yüreğimi Etrafımı sis kapladı üşüyorum Üzerinde yosunların oluştuğu taşlar Yollara düşen yapraklar arasında Çamurlu patika yoldan tırmanarak İçimi vahşi özlemle yakan Çoban püskülleri ve ısırgan otlarının her yerini sarmış Harabe küçük taş eve bakıyorum Seni asla unutamayacağımı biliyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mektup 1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mektup 1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yıpranmış hatıralar okşarken yüreğimi Etrafımı sis kapladı üşüyorum Üzerinde yosunların oluştuğu taşlar Yollara düşen yapraklar arasında Çamurlu patika yoldan tırmanarak İçimi vahşi özlemle yakan Çoban püskülleri ve ısırgan otlarının her yerini sarmış Harabe küçük taş eve bakıyorum Seni asla unutamayacağımı biliyorum.
PLAK,MEKTUP BU ASRIN İÇİNDE ŞU BİLGİSAYARIN NE GÜZELDİ MISRALARIN A CANIM..
Ayşe’m bana biri dedi ki şiirlerinde doğa çok var bende çok normal insan yaşadığı yerle şiirini ve sevgisini yoğuruyor yaşamadığın yeri hayal etsende samimiliği ne kadar verebilirsin dedim sustu tabi ki. Hımmm bazı yerlere sansür koyabilirim.Sevgim seninle hemde böyyyyyle kocaman işte.ÖPÜYORUM SENİ
Bende şiirde samimiyeti severim okuduğumda beni alıp bir yerlere sürüklemeli yazmaya bir ay önce başladım düz yazıdan şiire geçmek zor kısa ama anlatımda tam ifade gerektirir.Deniyorum işte. ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER,SELAMLAR.
Yıpranmış hatıralar okşarken yüreğimi Etrafımı sis kapladı üşüyorum Üzerinde yosunların oluştuğu taşlar Yollara düşen yapraklar arasında Çamurlu patika yoldan tırmanarak İçimi vahşi özlemle yakan Çoban püskülleri ve ısırgan otlarının her yerini sarmış Harabe küçük taş eve bakıyorum Seni asla unutamayacağımı biliyorum.
Bir roman okumuştum.Sevgiline yazdığı mektubu bir şişenin içinne koyup ağızını sıkıca kapatıp denize atmıştı. Mucize olarak yıllar sonra sevgili bu mektubu açıp okuduğunda maalesf şkı ölmüştü.
biliyorum genel olarak düşündüm. Bu tarzda düşünen bir çok insanla karşılaştım hayatınıdan vazgeçmiş...... tek bir şey söylüyorum onlara siz vazgeçtiklerinizden karşı taraf vazgeçiyormu hayır ne ve kimin için bunu düşünün diyorum.
Pencereden dışarı boşluklara bakıyorum Çaresizlikte içinde şaşkın şaşkın dolaşıyorum Kendi kendime sen güçlüsün diyerek Dışarı çıkmak için dehşetli acı çekiyorum
BU mektuplar ne cok yer tutar degilmi hayatimizda .. sahibine gonderilmemis mektuplar ..yuregimizdeki olan ama yazilmamis zamanini bekleyenler.. gelen mektuplar... en onemliside bitirilmemis mektuplar .. acaba zarftami bir sorun var ,kalemde mi , mektup pulundami ? ..:) yoksa gonderilecek kisimi anlamaz mektubub derdinden .. ne cok sual sordum ben ya.. saniirm bacim siirinle huzunlendim,, acildim.. en iyiis seni yurekten kocaman kucakliyorum .. bendesin , yuregimdeki mektuptasin ..sevgimle.
evet ya nerden dusurdun aklima , bir deste mektubu var .. ama siz yanindaydiniz elinin altindaydiniz , bense senelerce yuregindeydim , elinden uzaktim , kimbilir .. acaba hangisi iyiydi .. beraber mi yoksa mektuplariylami desem bence beraber oldugunuz iyiydi .. ama iyi kide mektup var , hem uzulme ikisini veririm sana ,, cunku sende olsan aynisini yazacakti eminim buna..
Aklıma babamın yazdığı mektuplar geldi ne çok özenerek yazardı.Sen çok şanslısın ondan mektup alansın bizde okuyan. keşke onun elimde bir mektubu olsaydı.Yok ama -HER DAİM İÇİMDESİN SEVGİMDESİN.
Yazılıp gönderilmeyen mektuplardır aşkta en acısı ama içini dökersin bunu biliyorum.Belki bir gün sahibine ulaşır o da anlar hasreti,sevgiyi.Çok güzeldi şiirin Ümmühan'ım hasret,sevgi ve sitem hepsi yerli yerindeydi,duygu dolu.Tebrikler.Sevgimle.
Etrafımı sis kapladı üşüyorum
Üzerinde yosunların oluştuğu taşlar
Yollara düşen yapraklar arasında
Çamurlu patika yoldan tırmanarak
İçimi vahşi özlemle yakan
Çoban püskülleri ve ısırgan otlarının her yerini sarmış
Harabe küçük taş eve bakıyorum
Seni asla unutamayacağımı biliyorum.
PLAK,MEKTUP BU ASRIN İÇİNDE ŞU BİLGİSAYARIN NE GÜZELDİ MISRALARIN A CANIM..