Ağlamaklı bir kadın sesiydi hayat Zaman, bardağı boş verip Doldur bunu diyor du Mutluluk ağızlara bir parmak bal çalıyor Bal tutan parmağını yalıyor du Soluk bir ay acıları paylaşıyor du geceler de Çorağını bildiğim çamur kadar berraktı hatıralar Sırtımızda atlas kumaştan bir zırhtı yıllar Her yıl dönümlerinde ışıklı panolarda yazılırdı keder Ve her okuyuşta aynı hataya kurban keserdik Gitmek isterken ırmağın büyülü sesine aldanarak Unutuluş kapıları açılırdı ardına dek Titrerdi karanlığın elleri kendiyle hesaplaşırken Pişmanlığın buz gibi sessizliğin de Görünmeyen ateşlerle yanıyor du varlık, içten içe Varlık ,hiçlikle ikiz kardeş gibiydi Yelken açınca sonsuzluğun gemisi Nice kayıplarını toplayıp ömrün Karda izler bırakıyorum belki beni bulurlar diye?
SEVGİLİ ŞİİR DOSTLARIM BEN BU SABAH AMELİYAT OLUYORUM BİR MÜDDET ARANIZDA YOKUM DÖNÜŞÜMDE TEKRAR PAYLAŞIMLARDA BULUNMAK DİLEYİ İLE. SEVGİLER
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UNUTULUŞ KAPILARI AÇILDI MI? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UNUTULUŞ KAPILARI AÇILDI MI? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Böyle en güzel şiirleri yazıp kaçmak olmaz... Seni bekliyoruz..Dost şair.. Şiirin yine harikaydı...İnşallah sağlıklı sıhatli aramıza bir an önce dönersin... Sevgiyle kal....
Ağlamaklı bir kadın sesiydi hayat Zaman, bardağı boş verip Doldur bunu diyor du Mutluluk ağızlara bir parmak bal çalıyor Bal tutan parmağını yalıyor du Soluk bir ay acıları paylaşıyor du geceler de Çorağını bildiğim çamur kadar berraktı hatıralar Sırtımızda atlas kumaştan bir zırhtı yıllar Her yıl dönümlerinde ışıklı panolarda yazılırdı keder Ve her okuyuşta aynı hataya kurban keserdik Gitmek isterken ırmağın büyülü sesine aldanarak Unutuluş kapıları açılırdı ardına dek Titrerdi karanlığın elleri kendiyle hesaplaşırken Pişmanlığın buz gibi sessizliğin de Görünmeyen ateşlerle yanıyor du varlık, içten içe Varlık ,hiçlikle ikiz kardeş gibiydi Yelken açınca sonsuzluğun gemisi Nice kayıplarını toplayıp ömrün Karda izler bırakıyorum belki beni bulurlar diye?
Güzel dizelerini kutlarım dost şairem,şimdiden geçmiş olsun aramıza dönmen dileğimle. Saygılar...
Yüce Allah'ım sağlık ve esenlikler içerisinde ameliyatını kolaylıkla geçirsin ve seni sevdiklerimle mutlu yaşatsın. Geçmiş olsun can kardeşim benim.Şiirindeki ifadeler hüzünlüydü. Selam olsun