(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Oy... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Oy... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ortasını , ortalayamadık Ortanın Ortamsızlıktan Ortada, ortaşekerli Olağandık. Olumsuzluklar Oyun bozdu. Olacak olur, oluruna Olgunlaştık. Olmadı Olamadı Olamazdı Oy...
BU KADAR ''O'' YU BİR ARADA ANLAMLI ŞEKİLDE KULLANMAK MAHARET DEĞİLDE NE? NE YAPARSAK YAPALIM VARSA ARADA AŞILMAYACAK ENGELLER OLAYINCA OLMUYOR İŞTE YİNE MÜKEMMELSİZ SEVGİLİŞAİREM.BAŞARILARIN DAİM OLSUN SELAM SEVGİLER.
can dostum güzel insan harıka kısa ve öz anlayana çok güzel dizeler okudum... yazan o güzel yüreğine sağlık ...kaleminiz susmasın daim olsun... sevgı ve saygılarımla....
Olacak olur, oluruna Olgunlaştık. Olmadı Olamadı Olamazdı Oy... ....Umarım bundan sonra her şey gönlünüzce olur. ..Çok hoş ve çok anlamlı dizelerdi. ....Yazan yüreğiniz dert görmesin. Saygılarımla kalın.
Rüzgarlar, her zaman Kaptanın istediği yönden esmiyor.İnsana,ters yönden eseceğine bari hiç esmeseydin dedirtiyor.Gölge etme başka ihsan istemez misali... Tebrik ederim Güler hanım.Gönül dolusu selam ve saygılarımla...
SELAM ŞAİİR DOST CANDAN OKUDUN KUTLARIM KALEMİN DAHİM OLSUN KALEMİNE YUREĞİNE BEREKET OLSUN, EMEK UMUT İLE SAYGILARIMI SUNARIM,, SEYİT KAZIM COK COK GUZELDİ
Ortasını , ortalayamadık Ortanın Ortamsızlıktan Ortada, ortaşekerli Olağandık. Olumsuzluklar Oyun bozdu. Olacak olur, oluruna Olgunlaştık. Olmadı Olamadı Olamazdı Oy
Ortasını , ortalayamadık
Ortanın
Ortamsızlıktan
Ortada, ortaşekerli
Olağandık.
Olumsuzluklar
Oyun bozdu.
Olacak olur, oluruna
Olgunlaştık.
Olmadı
Olamadı
Olamazdı
Oy...
BU KADAR ''O'' YU BİR ARADA ANLAMLI ŞEKİLDE KULLANMAK MAHARET DEĞİLDE NE? NE YAPARSAK YAPALIM VARSA ARADA AŞILMAYACAK ENGELLER OLAYINCA OLMUYOR İŞTE YİNE MÜKEMMELSİZ SEVGİLİŞAİREM.BAŞARILARIN DAİM OLSUN SELAM SEVGİLER.