Adam, Saçlarına düşen ışık gölgelerinde kadının gözlerinin içine derin baktı ayaklarının altında ıslak gri taşlarda ki soğuğu hissetmiyordu kadının dudaklardan gecenin ağzına süzülen sözlerle ıssız adam yapayalnız kalıyordu.
Kadın, Narin bir çiçeğin yüzünü güneşe çevirmesi gibi savunmasız aşkla bağlanmıştı. ilişkide adını koyamadığı kalbinin derinliklerine işleyen saklı sislerden kurtulamıyordu.
Aşkı….. asla cevabı olmayan sorularla çatısız yıkık duvarlar gibiydi. kuyuyu andıran bitmek bilmeyen ince uzun bir yolda yorulmuştu.
Kararlıydı Elindeki bir demet gülü sıkıca kavradı içinde üşüyen yerleri ısınmıştı o artık ıssız bölgenin sessiz rüzgârı değildi gülümsedi düşlerini örtüsünden sıyırarak unutulmuş hayallerine özgürlük şarkıları mırıldanmaya başladı
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...Mutluluk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...Mutluluk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk da bir özgürlük alanı olmakla belli bir bilinç yetkinliğini gerektirir. Aşk özgür bilinçlerin işidir, tutsaklığı göze alabilecek kadar özgür bilinçlerini işidir. Aşkın bir yanı özgürlükse bir yanı tutsaklıktır. Yetkin ruh serseridir
can dostum güzel insan ümmühan hanım harıka çok güzel dizeler okudum... yazan o güzel yüreğinden ve kaleminizden kutluyorum... sevgı ve saygılarımla...
Kararlıydı Elindeki bir demet gülü sıkıca kavradı içinde üşüyen yerleri ısınmıştı o artık ıssız bölgenin sessiz rüzgârı değildi gülümsedi düşlerini örtüsünden sıyırarak unutulmuş hayallerine özgürlük şarkıları mırıldanmaya başladı , ve atıldı birden yörüngesine...güzel ve akıcı bir şiir dost tebrikler kal sevgilerinle...
Güzel şiirini beğeniyle okudum Ümühan Hanom ,yüreği ve şiiri aşk dolu dost , duygu dolu şiirin mümkemmel ..Bir yürekten akan çağıl çağıl duyguları dizelerde okudum değerli dostumun ...mükemmel kalemini ve yüreğini kutlarım arkadaşım ... Saygılarımla
cok guzeldi , anlatim cok hostu , duygu yogunlugu fazlaydi , ince bir cizgi ustunde mutlulugun resimi ciilmisti .. ayrica fon da cok yakismisti siire... canim yaa. yolda biraz dinlendin geldim sana yetistim , ancak yanindayimm gece nobeti ve biraz dinlenmeden sonra.. seninle actim gozlerimi:) sevgimdesinnn...
Kararlıydı Elindeki bir demet gülü sıkıca kavradı içinde üşüyen yerleri ısınmıştı o artık ıssız bölgenin sessiz rüzgârı değildi gülümsedi düşlerini örtüsünden sıyırarak unutulmuş hayallerine özgürlük şarkıları mırıldanmaya başladı
hadi hayırlısı mutluluk şarkıları söyler inşallah tebrikler canım çok güzeldi selam ve sevgiler.
Ne güzel anlatmışsın o anı, dudağın kenarına kelebek misali konar mutluluk, hayaller özgürleşir.Güzel yüreğine sağlık canım.Mutluluk ışıldasın yüzünde her zaman.Sevgimle....