serin sulara dalmışken hayat ürkek fidanlar boy verir üşüyen ellerimizde alnımızda yarışa durmuş ter damlacıkları içimizde sessizliğin o devasa gürültüsü,
usul usul akşama döneriz yokluğuna kuvvet..
kar yağar ateş yanar yanar gökyüzü tutuştukça içimizde ıtır kokusu uzak ezgiler toplarız gülüşüne kuvvet akşam, tuhaf bir dilenci duruşu..
kısa dakikaların heybetinde ufalanırken hayat üç hasret giyinir sokağımız başımızda sevda ağrısı peşimizde yangın ertesi küllerden
geçip gideriz cesur sözcüklerden unutulmaya kuvvet..
o vakit çocuk düşer top patlar patladıkça havai fişekler nihavent nağmelerine koşarız
“gözlerim kapansa da yıldızların altında..” şikayetsizdir yalnızlığımız…
gemiler yanmaz sadece demir alır oysa deniz, kumların savruluşuna sarılır el ayak çekilirken bir damla hüzündür şiir, ilişir geceye ve susar
göğsümüzde esrik bir telaş..!
sonra dağılır insanlar, fabrikaların asimetrik dumanında.. gri’de vurgun yemişken zaman rüzgarlar süzülür aksak taylarımızın yelesinden içeri içeri
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Göğsümüzde Esrik Bir Telaş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Göğsümüzde Esrik Bir Telaş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bugün epey şiir okudum. Ve ruhuma hitap eden, büyük beğeniyle, haz alarak okuduğum nadide, nadir 'Şiir'lerden biri sizinki.
Ruhumu sarıp, sarmalayan; bu yorumu yaptıran ikinci 'Şiir'. Kesinlikle güne düşecek/günüme düşen güzellik ve kalitede 'Şiir'iniz.
İmgeler arasında boğulmamış. Net. Duru. Bir o kadar da derinliğine çekip, düşündüren, sorgulayan.. Hayat.. Hayatın içindeki insan. İnsanın kalabalıktaki yalnızlığı, hayatın içi kendisi...
ve s/öz kanar hiç yazılmadığı kadar .... Kalemi ağlatan şair. Şiirin imgeleri harika Akşamın dilenci duruşu cesur sözcüklerden unutulmaya doğru bir akış. zamanın cenderesinde sıkışmış olsakta yinede durmuyor. geçip gittikçe geçiyoruz kendimizden ve biz'den. Yalnızlığımız bundan olsa gerek. Güne düşmeli şiir. benim günümde. Sevgiler selamlar.
tebrik ederim.
selam ve sevgilerimle...