Gecenin bir yarısı Martılar kulağıma adını fısıldar Ey sessizlikte ki yüreğimin kaptanı Geminin dümenini kim bilir nereye çevirmişsin Uykumdan sıçrayarak uyandım Ben huzmeli bir limanım Tahtadan yapılmış kırık dökük iskelem Sıcacık kum taneleri okşar bedenimi Göz kırpar ay ışığında yıldızlarım.
Birazdan yine başımı yastığa koyup Hayalinle derin uykuda,ben sana uyuyacağım Sevda yüklü gülen gözlerimle Dudağına kelebek busesi konduracağım Ben huzmeli bir limanım Güvertene esen seher yeli eşliğinde Etrafında dönüp raks ederken Edalı nazımla sevgi dilencin olacağım.
Gönlümün kalaşında yanık sevda ırmağında Denizin kıyısına halatla bağlanmış esirim Dalgaların cilvelisi gecenin Zühre yıldızı Ben huzmeli bir limanım Sen okyanusların sevdalı efendisi Uzun yolların ıslık çalan karayeli Eser deli gönlüm ipek bir tül gibi Durduramazsın içimdeki aşkı lisan-ı
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben huzmeli bir limanım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben huzmeli bir limanım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ahaaaa Ümmühan Hanım, Korktuğum başıma geliyor Zaten, Ayşe hanım, Yıldız toksöz ve Nezahat hanımdan bize böcükk düşmüyordu bide sen katıldın ya, artık rüyalarımızda bile göremeyiz böcüük falan.:))))))) Şaka tabikii inan çok sevindim, seçkiyi, kutlarım Daha nice şiirlerinin seçki alacağına bende Ayşe hanımla hemfikirim, Tekrar kutlar başarılarınızın devamını dilerim. Saygılarımla.
dün akşam bu şiiri okurken seçki alır ama inşallah gözden kaçmaz demiştim. gece rehetsız olduğumdan tekrar uğrayamadım. ama bugün tekrar gelme gereği duydum sayfana ben senin çok daha güzel şiirler yazacağına inanıyorum. daha nice seçkiler alacaksın ahanda demedi deme. çok güzel başladın.birde tamamen sana ait duygular. bakıyorum kesinlikle etkilenme dahi yok.duygu yoğunluğu içinde yazılmış. böyle şiirler vede şairler daha uzun soluklu oluyor. tekrar tebrikler canım devamına.gururla takip ediyorum....
benim güzel Ayşe'm itiraf etmeliyim ki Behçet Necatigi ve Ataol Behramoğlunun bir kaç şiiri dışında şiir okumadım ben doğanın kendisinin bana verdiği şiirle yaşadım. Senin çok güzel şiirler yazdığını biliyordum Melek her zaman dile getirir Nezahat ablamla Ankara yolculuğunda elinde peceteye bir şeyler karaladı o an hikayesini yazıyordu bende yüreğime aldırmadım yüreğim şiir hikaye doluydu sonra onun ve seni okumalıyım dedim benin insanım duyguları yüreklidir etkilendim çok güzeldi kurdelen çok güzeldi seni üzemiyorum.Etkilenmedim çok okuyan olmadığımdan şimdi okuyorum inşanla etkilenen olmam seni kucaklayarak öpüyorum bana yazma gücü verdiğiniz için
Hani derler ya bir insanı yüzyüze tanıyarak sevmek. Değildir insan görmeden tanımadan da yüreğinin sesiyle sevebiliyor.Yüreğimin sesi sizi tanımadan sevdi.Çok teşekkürler.......
Birazdan yine başımı yastığa koyup Hayalinle derin uykuda,ben sana uyuyacağım Sevda yüklü gülen gözlerimle Dudağına kelebek busesi konduracağım Ben huzmeli bir limanım Güvertene esen seher yeli eşliğinde Etrafında dönüp raks ederken Edalı nazımla sevgi dilencin olacağım.