Karanlığın ikilemlerinde üreyen hayat eskisi Sana doğru geliyorum, Bittikçe gün Tükendikce içimde kalan resimlerin gölgesi Açığa alınmış hükümler gibi Sıramı bekliyorum…
Keskin bir gülümseme boyanıyorum Acıları kandırmak için yüzüme En mavi yalnızlığımı kuşanıyorum Aşk takıyorum göğsümün ortasına beyaz, kanatlarını açmış bir ispiyoncu melek Korumam altında Ne çıkar diyorum İki paralık günahların döne döne yüreğime attığı darbelerden kim korkar Güçlüyüm ! ben… Ayrılık kalıntısı şarkılar gibi gitikçe anlamsıza dökülüyor Dudaklarımdaki ses bana yabancı…. Uzakların en uzağına göç ediyorum kendimi alıp Dönülmezlerin son uğurlandıgı yere bırakıyorum beyaz matemlerimi Modası geçmiş bir çiçeğin Yakasına iliştiriyorum rüyalarımın ertesinden kalan saklı bir öpücüğü… Çerçevesi kırılmış bir dünyanın ortasında Şaskınlığıma acıyorum…
--------
Hiç bir şey eskisi gibi değil Mühürlendi zaman Belki Tanrı da mutludur alnımda ki tesadüflerin Açtığı derin yaradan…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SIRADA ZAMAN GÖLGESi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SIRADA ZAMAN GÖLGESi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.