Ellerin ellerin ve parmakların Zambak gibi açar yüreğin, Görünür ufukta aç kurtlar İner üstümüze gökten bulutlar!...
El ele verince dağılır duman Rakseder aşkımız,kimseye kalmaz meydan Olacak ateşimizden göğe çıkan duman, La demedikçe buluşuruz her zaman!...
Yavaşlar zaman,yüreğinden sızan Üveyik sevdası beni derinden yakan Camlar buharlanmış arkasında ben, Ezilmiş yüreğim seni beklemekten
Kalmaz kimseye bu hüzünlü alem Ebedi kalır bu alemde sevdası olan Korkmayız biz aya karşı uluyan çakallardan, Ensemizde hissederiz ölümün sesini taa derinden Çabuklaşırız bu sevda ile yaşarken...
Elma yanakların çok şeyler söyler Anlar ve akar gönlünden bir his Şehla bakışlardan belli sendeki iz, Irağı yakın eder küçük bir esiş, Kıpırdar gönlümdeki sevdalar bir bir!
Neyleyim uzaktan bakışmaları Oturup bir kıyıda koklaşmalı Lale sümbül bir bir patlamalı, Açmadan bizim eller ona uzanmalı Canlanır o zamansevda kıvılcımları Kapama gözlerini bak bana doğru, Parçalasın içimizdeki tüm tılsımları!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELLERİN!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELLERİN!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.