Annen, vermem diye diretmiş. Annem, reddederim demiş. Kaynana derdi bitmiş! Oh! Ne güzel işte. Sevindim bak bu işe, Boş ver şimdi geçmişe. Sorun olmaz arada Bir ufak şişe, Çilingir soframızda, Dert olmaz kafamızda.
Aldırma! Bak keyfine. Ne o, ne öbürü. İsterse delinsin, Dünyanın dübürü…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALDIRMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALDIRMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ohh bayağı güzel bir işmiş bir taşla iki kuş kayananalar saf dışı,sevgililer baş başa.Arada birde çilingir sofrası samanlık seyran.Sayın karaman hocam yüreğinize sağlık çok güzel espiri katıyorsunuz sevda şiirlerinin içine.Selam ve saygılarımla.
Annen, vermem diye diretmiş. Annem, reddederim demiş. Kaynana derdi bitmiş ! Oh! Ne güzel işte. Sevindim bak bu işe, Boş ver şimdi geçmişe. Sorun olmaz aramızda; Arada bir ufak şişe, Çilingir soframızda, Dert olmaz kafamızda.
GEÇ DE OLS A SORUNLAR KALMIŞ ARADAN İLLADA KAYINVALİDELER :(( ÜZÜMLERDE ÇÖPTEN ARINMIŞŞ.ARTIK RAHAT ETME ZAMANI MI DİYOR DEĞERLİ DOST ŞAİRİMİZ.AMA ÇOK GÜZEL DİZELER.TEBRİK EDİYOR BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUM.SELAM SAYGIMLA.
Değerli Hocam böylece ''kayınvalide'' sorununada bir çözüm bulup , murada eriyorsunuz...... Çok hoştu dizeler ....yürekten kutluyorum.....selam ve saygılar.....
Annen, vermem diye diretmiş. Annem, reddederim demiş. Kaynana derdi bitmiş ! Oh! Ne güzel işte. Sevindim bak bu işe, Boş ver şimdi geçmişe. Sorun olmaz aramızda; Arada bir ufak şişe, Çilingir soframızda, Dert olmaz kafamızda ?
......Şiir çok güzel:) Ben burasına bayıldım.Elinize yüreğinize sağlık.Kutlarım,saygılar
Efenim neşeniz daim olsun. Şiiriniz moral verdi. Kutluyor tebrik ve selamlarımı bırakıyorum.