omuz başımda öpüşlerin ve yanıklarım gözlerime gözlerini dokundurma çabası iki şehir iki ruh bir öykü çıra ve kibrit ilişkisi ağzın ve dudaklarım
seninle portofino’ya gitme ihtimaline uyudum rüyamı valizimizde iki kadeh anason ve ıslak saçlarım
arka sokakta elma şekerini ikiye bölüyoruz jiletle
sen saçlarıma masallar okuyorsun ben ellerine şarkılar söylüyorum paçalarımızdan yukarı akıyor aşk kayıp ilanıyız gazetelerde sana yürür severadım ayaklarım
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Meğer şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Meğer şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şiir, bir önceki şiirin devamı olarak sayabilir miyiz?…Bir filmin serisi gibi,konu aynı ama dokunuş farklı.ilkinden aldığın o tadı bir sonrakinden alamama gibi bir ihtimal söz konusu olabiliyor; okumakta olduğumuz bu şiirde ise böyle bir şeye rastlamıyoruz,en nihayet.Rastlamamalıyız belki de. Ki şiirin yazılma sebebi bir şarkı (hikâye) olduğuna, bu şiirin de bir hikâyesi olduğunu söyleyebiliriz. Ve İkna’dan Meğer’e geçmek…
Bir başka şey; ‘’seninle portofino’ya gitme ihtimaline uyudum rüyamı’’ dizesi, bana, Yılmaz Erdoğan’ın ‘’Ben seninle gir gün Veyselkarani'de haşlama yeme ihtimalini sevdim’’ini anımsattı.Şiirin hikâyesini bilmemiş olsaydım, adı geçen şairin ‘’Sevebilme ihtimali’’ adlı şiiri,bu şiirin hikâyesi olduğunu söylerdim belki de. Ama işte değilmiş ve dolayısıyla bu ihtimalini düşünmemi engelledi. … Velhasıl, güzel bir şiir okuduğumu söyleyebilirim…