(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zalim/e şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zalim/e şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zemheri bakışın serin yüzünle Göğsümde cehennem söndürdün zalim Bıraktın bu kışın derin hüzünle Korkuya hapsedip sindirdin zalim
Şiir tümüyle çok duygulu ,beğeniyle okudum. İçeriği ve şeklindeki kurallara uyum harika. yalnız yukarıya çıkardığım kıtadaki duygu çok hoşuma gitti. ----Serin bir yüzdeki zemheri bakış--- Şiire farklı bir orijinallik katmış. Muhatabına karşı duyulan sitem duygusu ancak bukadar güzel ince ayarla yapılır. Güçlü kaleminizi duyarlı gönlünüzü kutluyorum efendim.
Şiirin başlangıcı bana çift ayaklı gibi geldi Şair bunu bilinçli olarak mı yoksa tevafuken mi yapmış bilmiyorum ama biraz daha gayret edilseymiş diğer kıtalarda da çift ayak olabilirdi diye düşünüyorum. Buy benim fikrim elbette tasarruf şairindir. saygıyla.
sitemin doruğa çıktığı anlar ancak bu kadar şiirleştirilebilinirdi.Helal olsun yazan yüreğe demek kalmış bizlerede.Hocamşiirin kehkeşanı sayfa oldu hep sayfanız.Allah nazarlardan saklasın.Beste formatında bir şiirdi.Saygımla.
Şiir bu isme yakışıyor. Bu kadar aşk acısı pek dayanılacak bir şey değil. Tahmin ediyorum ki kurgu da var içinde. Ama şunu söylemeliyim. Gerçek aşkı yaşamayan da böyle güzel şiirler yazamaz. Tebrik ve takdire şayan bir kalem.
Gidene üzülen yürek,sevda çeken gönül, anlamlı aşk dolu bir şiir ve hüzün dolu dizelere rağmen şiir şiir gibi ,anlatım mükemmel Acıyla ve üzntüyla yazılan şiirin umarım mutluluğa dönüşür.... Saygılarımla
Mehmet Çobanoğlu tarafından 1/21/2011 11:24:50 AM zamanında düzenlenmiştir.
böyle güzel bir kaleme yorum yapmak haddim değil
kutlarım kardeşim
saygılarımla