(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÖŞEĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÖŞEĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrikler güçlü kaleminden gizel bir şiir okumanın doruğuna ulaştım.Sevda ve sevgi dolu şiirin kutlarım.Yüreğindeki sevgi daim olsun.Sayın değerli dost has gönlünü kutluyorum harika bir şiirdi. Saygılarımla
Sayın Güçlüer, sevgi ve aşk ilgilidir ancak, ayrı şeylerdir malum.Aşkı bilen sevmeyi bilir, ancak sevmeyi bilen aşkı bilemiyebilir. Yahu döşeğin möşeğin ne işi var ara yerde iyice kafam karıştı şimdi...Çık çkabilirsen işin içinden... O resim de nerden çıktı ? Ne alaka :(( Güzel bir fikir cinmastiğiydi , tebrik eder sevgi ve saygılar sunarım.
vega4 tarafından 1/13/2011 1:10:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sayın Süleyman KARAMAN, Sayfamı ziyaretiniz ve yaptığınız değerlendirmeler için teşekkür ederim. Ben de onu diyorum; sevmeyi biliyorum da aşkı bilmiyorum. Bir öğretmen arıyorum (şiir de). Döşeğin sadece kuş tüyünden olduğunu bilenlerden, olmadığınızı ben biliyorum. Bizim döşeğimiz bazen hamak, bazen ot, çoğu zamanda kuru yapraklardan oldu. Eldeki imkanlar içinde düşleyebildik sevdiğimizi. İşin doğrusu ben de çıkabilmiş değilim işin içinden.
..........................................................................Pascal .
.......................................................... Saygı ve selamlar..