(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Düş Gördüm Dün Gece şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Düş Gördüm Dün Gece şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mükemmel dostum Sayın Ülkü Hocam şiirini haz alarak okudum azizaim ,Yüreği sevgi ,mehramet ve sevinç dolu dostum pek harika dizelerdi yüreğine kallemine bin selâm... Saygılarımla
ÖĞRETMENİM ; HANİ BAZILARIMIZ KONUŞURKEN BİLE ASIL ANLATACAKLARIMIZI DOĞRUI CÜMLELERDE KURSAK BİR TÜRLÜ ANLATAMAZ VE ANLAŞILIR HALE GETİREMEZKEN..BAZILARIMIZDA DEVRİK CÜMLELER DE KURSA TANE TANE VE ÖYLE ANLAŞILIR BİR ŞEKİLDE ANLATIR Kİ HEM KARŞIDAKİ ,HEM DE KENDİ İÇİN AMAÇ HASIL OLUR..YANİ DİKSİYON İŞİDİR..ŞİİR GİBİ KONUŞUYOR DERDE HAYRANLIĞIMIZI ANLATIRIZ YA HANİ..İŞTE BU ŞİİR BANA GÖRE BU MANADAYDI..KALEM İŞİN ERBABI VE EHLİ OLUNCA HERKESİN ANLAYACAĞI DUYGU VE DÜŞÜNCE RESMİ ÇİZİLMİŞ SAYFAYA..FON BİLE KİŞİNİN ESTETİK ANLAYIŞININ BİR TEZAHÜRÜYDÜ, YANSIMASIYDI DOĞRUSU...HÜLASA ; ÇOK ÇOK ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİ.
allah gönlünüze göre versin hemşehrim.yorumun için teşekkürler,erbaa da eme deriz biz babamın kızkardeşleri yani halamlar var.taşova zaten çok yakın.görüşelim inşaallah şiirin çok güzel saygılarımla..
sıcak bir günde çok susarsın...soğuk bir su içince için ferahlarya......ruhumuzda bu güzel şiirle serinledi....hoşluk doldu içimiz....teşekkürler gülperi....muhteşemdi.....saygılar
Hani bir söz vardır.. 'Niyet nereye, akıbet oraya' Niyet neyse akıbet odur..
Gönlü sevgi dolu insanların sevgisiz veya sevgiden yana mahrum olması mümkün değil..Sevgi sonsuzluğun güneşidir nasıl olsa doğar, ve yansımaları hep seven yüreklere olur..
Düşünmek/düşlemek olumludan yana, iyiden vede güzelden yana olduğunda 'Ne doğrarsan çanağına o çıkar kaşığına' tim- sali olur.. Sevgi yüklü bir gönül dostunun yüreğinde var olanların satırlara vede şiire yansımasıydı şiirin teması ve kendisi..
Şiirsellik adına her haliyle kusursuz, şiir adına haz alarak okuduğum bu nadide eseri vede sizi kutlarım şairem TEBRİKLER..
Ne kadar güzel ve tatlı bir şiir.Umutlarınız hiç solmasın, tüm dilekleriniz kabul olsun dilerim değerli arkadaşım.İiçim aydınlandı şiirinizi okuyunca yine.Kutlarım tüm içtenliğimle.Sevgimle..
Saygılarımla