(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalnızlık Bende Kalsın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalnızlık Bende Kalsın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İNSANA KENDİNİSİNİ SAVUNMA HAKKI VERİLMEDEN OLAN AYRILIKLAR BİR BAŞKA ACITIR GÖNÜLLERİ,HARİKA DİZELER MÜKEMMEL BİR YORUM HER İKİ SEVGİLİ ŞAİREMİ YÜREKTEN TEBRİK EDİYORUM YÜREKLERİNİZE SAĞLIK.BAŞARILARINIZN DSİM OLMASI DİLEKLERİMLE SELAM SEVGİLER.
BENİM CANIM KRALİÇEM GÖZE KULAĞA YÜREĞE HİTAP EDEN BU ŞİRİN SAYFANA ÇOK YAKIŞMIŞ ÇOK KALEMİN HEP YAZSIN BEN OKUYORUM AMA GEÇ KALIYORUM ÖZÜRDİELRİM BEN SENİ SEVİYORUM SATIRLARIN DAİM OLSUN
selam..güzel şairem şiirler dile gelmiş gönül özlemiş ne diyem...eyer gelipte sormazsa halini onunda soranı olmasın inşallah..ve gülyüzün gamdan.kederden uzak olsun..gel yazın buraya misafirim ol sana gül bahçelerini gezdireyim olurmu tebriklerimle sayfana tam puanıı bıraktım .sevgiler
Merhaba değerli hemşehrim, dost şairim, yine çok güzel dizeler okudum gönül sayfanızda ve güzel bir yorum, kutluyorum güzel eserinizi ve sağlıklı, barış ve huzur dolu mutlu bir yıl diliyorum, selam ve sevgilerimle.
Öyle güzel işlenmiş ki şiir duygulamamak elde değil. Yazn parmaklar yüreğin sesini getirmiş dile o yürek hiç kaybetmesin güzelliğini. Kutluyorum. Yeni sene sana sunsun tüm istediklerini sağlık ve mutluluklar diliyorum üstademe ahir ömrüne kadar...
Gönlüne sağlık Kır Çiçeğim, yine çok güzel duygularla kaleme almışsın yürek sesini, harikaydı, yürekten kutlarım.. Duygularına renk katan Safiye hanımın da nefesine, yüreğine sağlık, çok güzel yorumlamış.. Var olsun sevgi dolu gönülleriniz..Sağlıklı, sevgilerle, huzur ve mutluluk içinde geçen, uzun bir ömür diliyorum..
Yeni bir yıla girerken sevgi ve barış istiyoruz yürekten. Savaşların, acıların ve felaketlerin, geçip giden koca bir yıl gibi geride kalması umuduyla.. Nice yıllara!
baştan sona çok güzel bir şiirdi bu nadide şiirini yorumlarken hakikaten çok duygulanmıştım. şiir beni öyle bir savurdu ki kaç kez seslendirdigimi ben bile hatırlamıyorum yazan ve hisseden yüreğin deert görmesin Arkadaşım. ilham perilerin her zaman sol yanında olsun diyor .
yeni yılın sana önce sağlık ardından huzur ve bereket getirmesini temenni ediyorum sevgiler eksilmesin yüreğinden cannnnnnnnnnnnn!!!!
Yalnız kalmak ne demek gel sen onu bana sor. ÖĞREMENİM MERHABALAR ; SABAH İLK YORUMCU BENKEN YAZDIKLARIM HAVAYA GİTTİ..NEDEN Mİ ELEKTİRİKLER KESİLDİ..UZUN SÜREDE GELMEDİ..ONDAN SONRADA BENİM İŞLERİMDİ DERKEN ZAMAN DARALDI VE BEN NE YAZACAĞIMI BİLEMEZ OLDUM..AMA BİLDİĞİM TEK ŞEY VARKİ BU KALEM YAZARSA BENDE DAHİL HERKES OKUR VE ANLAR NE DENDİĞİNİ..YANİ MAKSAT HASIL OLUR VESSELAM..DİYOR ..YENİ YIL SİZE VE SEVDİKLERİNİZ UMUT VE MUTLULUK GETİRMRESİ DİLEKLERİMLE YÜREĞİ VEDE KALEMİ KUTLUYORUM..HOŞÇA KALIN MUTLU KALIN.
Ne yazık ki; bizim toplumumuzun en zayıf yanlarından biriside karşılıklı biribirimizi anlayacak şekilde konuşamamaktır, hele hele sorgulama girdimi işin içine işte koptu kızılca kıyamet..
Şimdi denilebilinirki bu yazdıklarımın şiirle alakası ne..
Aşk günah olmayacak kadar masum, köle olmayacak kadar özgür, unutulmayacak kadar derin, umulmayacak kadar yakın ve tek başına yaşanmayacak kadarda özeldir.. Sevda yolunda teklik ütopyadır hayeldir..
Şimdi; madem ki; iki karşı cins veya iki insanın arasında olan bu değerli olguda her hangi bir aksiliğin olması, her hangi bir olumsuzluğun vuku bulması neden suç teşkil etsinki, eşyanın tabiatında vardır, tabiki her beşerde olduğu gibi sevenlerinde sorunları olabilir, ama bu sorunlar karşılıklı irdelenmeyipte karşılıklı çözüm yolunda yollar aranmadıkça sonu handikap sonu belkide eften püften şeyler yüzünden ayrılık ve firak..
Şiir sorgulamalarıyla 2Gel onu bana sor' demeleriyle bence en büyük dikkati bu olgu üzerine toplamaya çalışmış, bütün yakınmalarında da haklı olduğunu ispatlamış, bunuda şiirde şiir diliyle başarıyla yapmış.. Keşke sorulsaydı keşke cevaplar sevgiliden alınsaydı ve keşke tüm sorunlar çözülmüş olsaydı seven yürekte bu denli incinmeseydi sevdasından bu denli soğumasaydı.. Keşke keşke, ve keşkelerin sonu gelmeyecek bir nadide eserin aradıkları..
Şiirsellik olarak güzel vede anlamlıydı, hecenin tüm vasıfları kusursuz anlatım ise mükemmeldi kutlarım şairi vede bana bunca kelamı ettiren bu nadide eserini TEBRİKLER..
Hecenin tüm değerlerini vede vasıflarını içerisinde barındıran, konu vede anlatımın mükemmel olduğu bu nadide eseriniz için yazmış olduğum bir kaç acizane sözümü etkili yorum olarak değerlendirmeniz doğrusu beni ziyadesiyle mutlu etti sağ olun var olun TEŞEKKÜRLER..
HASRET DUYGULARI, UMUTSUZLUKLARLA YAŞAMAK , ACI VE ELEM DOLU ŞİİRİNİZİ ZEVKLE VE ŞEVKLE OKUDUM. KALEMİNİZE VE YÜREĞİNİZE SAĞLIK SAYGILI ÖYETMENİM.