Etobur Sofrasında Can KavgasıGönüllü bir fahişenin Biyolojik atığıydı Ali Değersiz... İsmi okunmadı kulağına dualarla Atıldı sokaklara, sahipsiz Çalı gibi büyüdü, güneşsiz Yağmur suyunda serpildi... Hüznüne bandı ekmeğini Hayata bir öfke Hep dişlerini biledi de ona dokunanlara İçinde bir ejderha büyüttü Yetmedi kendini korumaya. Analı kuzulardan değildi İsimsiz bir ot oldu koca ormanda. Köprü altları sığınak Yaksalar da tenhalarda canını Yoktu ki başka bir çatı altı Etobur sofralarda yabani çalı Beşer; aç kurttan beter Hayvandan beter Doymaz Et yoksa ot Ne bulduysa onu yer Çocuk eti yer ! Ortada koca bir sofra Meze eksikti kurtlar sofrasında... Kurt kostümüne bürünüp geldiler Gözleri çok iriydi Ağızları neden o kadar büyüktü bilemedi Ah nasıl güçsüz, nasıl çelimsizdi Kundaktaki kadar savunmasız Lahit kadar yaşlı Bir o kadar çaresiz Koruyamadı bedenini Kurtlar sofrasında afiyetle yenildi... Gönüllü bir fahişenin Biyolojik atığıydı Ali Piç doğdu Köprü altı çocuğu büyüdü Bir bıçak darbesi kasıklarında Kaldırım yosması öldü. Yoktu nüfus kağıdı Biyolojik atık imha edildi Kimsesizler mezarlığına gömüldü İsmi okunmamıştı kulağına dualarla Duasız yolcu edildi Gerek de yoktu zaten Hatimler indirilse ardından Fahişenin çocuğu bir travestiyi Tanrı affeder miydi! |
fahişe ortak yazın kullanımı çoğunlukla zorlanmış,bu yola itilmiş,mağdur edilmiş,zorla ailesinden koparılmış ,kendi isteği olmadan iradesi dışında
korkuyla, tedhişle , bedensel varlığı iğfal edilmiş kşidir, şimdi gönüllü fahişe anlamı pek anlamadım
mesala isveçte gönüllü fahişeler var röportajda neden bu mesleği ypatığı sorulduğunda para cumhurbaşkanın dan çok kazanıyorum demekte ve bu işi para ve lüks yaşamak için yaptığını söyelemekte
bence fahişe bu ikinci katagoridir,
diğeri zorlanmış mağdur edilimiş sistemin işlemesi sistemin bile müdahale etmediği sistem mağdurlarıdır,
anlatılan bence birinci tarifle ilgili olmalı o zaman gönüllü biraz sırıtmış
ama bunu dışında güzel.