YEŞİL HAYKIRIŞŞiirin hikayesini görmek için tıklayın bır gun sınopta nukleer santral kurulacagını duydum.4 yıl görev yaptıgım hayallerımın kentı sınopa kıyamadım ve bu sıırı yazdım......
daha kurumamısken taa karsı kıyıdaki cernobılın gozyasları.........acı acı mı çalacaktı sınopun sıs dudugundekı sis çanı..........ressam sümer hocanın hayali ne aksettirecek artık tuvaline.....nasıl kıyarsınız bu cennet bahçesine..........martılar artık yuva yapmayacak mı catılarda..........gemiler geçmeyecek mi masamızdan.........zaten yetip de artıyordu ölüm varilleri ...........bilinmez mi yesile boyamakla ............saglıga iyi gelmiyor ölüm santralleri.......sınopun tarzanı kızmaz mı bu işe.........demek ki yetmemiş kiinsanlıgın acıları.........son yesılı de yoketmeye and içmiş sözüm ona teknoloji tacirleri........nerdeyse kalmamıs satılmadık bır damla su........ınsanlar haykırıyor su su su.....bırakın coşkun coşkun aksın erfelek caglayanları........yerinde dursun eski su degirmenleri.......hamsılosun .zümrüt körfezinde yeniden canlansın umutlar.............rahat bırakın yalnızlıgında inceburundaki ıssız deniz fenerini..........karakumda yenıden sürsün halkın deniz bayramları.........yoksa bosu bosuna ötecek insanlıgın son umutsuz sis düdükleri......
|