(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EV şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen yeter ki iste, Allah neler verir insana. Allah'ın lutfu boldur. Hayal de olsa ev almak, l şiir çok güzeldi gülümsettiniz sabah sabah. tebrik ederim.
sevgili dost kalem ..... sizi tanıdıktan sonra pek çok şiiriniz okuma fırsatıda buldum genel olarak toplumsal konuların mizahi bir yönüyle bize sunmanız gerçekten çok güzel . öncelikle birkimli ve donanımlı bir şair olarak bize getirdikleriniz için varolun .. son dönelerde sesli şiirlerdeki hoş sunumlarınızıda keyile dinlemekteyim .. kaç şiir okurken güldüm bilmiyorum ama bu sayfadan çok tebsümle ayrıldım bu bir gerçek
hele bu şiir kiracı oldugumdanmıdır bilmem pek hoşuma gitti .. gerek uslubunuz gerek şiire yansıyan mizah çok hoştu .. bu tür şiirlerin çogalması dileklerimle şiirdeki emek ve üretkenliğinizi tebrik ederim ....
yine bir tebesüm alarak gidiyorum sayfanızdan
hem hazmı kolay hem tatlı bir şiir olmuş emegine yüregine saglık ..
sesine yakışan başarılı bir motaj olmuş aldım listemde evsahibine göndereyim bu şiiri:)))) baki selamlarımla
Çok teşekkür ediyorum hemşehrim. Bu samimi ve içten yorumunuz ve nazik düşünceniz için. Seslendirmeye gelince; Üzerinize afiyet, biraz üşütmüşüm. O yüzden sesim çatal çıkıyor. Montaj konusunda Doğan Bilge ağabeyimizden çok istifade ettim. Saygılarımla.
Tam hayırlı olsun, Allah herkese versin diyecektim ki şiirin sonunda ben de uyandım rüyadan. İnşaallah bir gün gerçeğini yazarsınız bu rüyanın. Kutlarım bu güzel şiiri.Selam ve Sevgimle.
Çoruma vee çorumda görev yapan CANIIM ABİME selam olsun... ÇOK hoş bir şiirdi,enn güzel evler sizin olsun efendim.. Gönlümü şenlendiren bir yorumdu emeğinize sağlık..
Yeni evin:) hayırlı olsun Halilim.
Maşallah çok geniş ve ferahmış.
Uyandığın evinde Rabbim huzurlar versin.
Eşin ve yavrularınla saadetler nasip eylesin.
İnşallah rüyalar gerçek olur.