(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şiir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şiir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ŞİİR için ne söylenebilir ki...Ancak şiir yazılır. Yüreğinize emeğinize sağlık. sağlıcakla kalın. ŞİİR Ben öyle bir şairim ki Şiirlerde doğarım kimi zaman ağlayarak Şiir’in mısralarında gülerim kahkahalar atarak Gülücüklerimi yollarım üzgünlere Köpük köpük, nefes nefes Bazı şiirler avutur beni Arkadaş olur sıkıntılı anlarımda Şiirlerde ararım mutluluğu kimi zaman Şiir benim herşeyim, zevkim, dayanağım Hayata ve insanlara isyan dilekçemdir Beni tanımayanlara tasvir Düşünce sanatının gelişmişliği Hayal dünyasının uçsuz bucaksızlığıdır Sitemdir kimi zaman Kendime isyandır Rüzgardır bazi kez Başka bir aleme sürükler Fırtınadır, ordan oraya savurur Volkandır, lav püskürür Depremdir, harabeye döndürür Buzgibi sudur, kana kana içilir Mest eder insanı kendinden geçirir Aşk deryalarında yüzdürür Karışık bir problem gibidir, düşündürür Zehirdir kimi zaman, öldürür.
Şairin yalnızlığı, şiirini yazmadığı anda başlar...
Turgut uyar şöyle demiş,"Şiir çıkmazdadır. Çünkü insan çıkmazdadır." Ben şunu kabul etmek istemiyorum; şiir bitmiştir çünkü,insan birmiştir!!!Gördüğüm şu ki, modern dünyanın, medyanın, büyük endüstri şirketlerinin bütün kuşatmasına, hayatımızın her yerine çökmüş reklâm panolarına, marka, imge sunumlarına rağmen, her şeyin alış ve verişten, nakit ödemeden ibaret ilişkilere dönüştüğü bu dünyada, insan hala insan kalmakta direniyor. Dünyada da böyle...
Şiir ise en büyük sığınaktır kanımca...Paraya ve güce sahip olanların, birilerini ölümlere savaşlara ihale eden bir dünyada şiir bizi onaran aklayan, esirgeyen, temizleyen daha çok insanlaştıran bir sığınaktır...
Şiirin konusu şiir olunca, benim de naçizane ceplerimde bir kaç cümlem vardı ve onu yine şiirle bölüştüm!..
KALEMİN DAİM OLSUN/SAYGIYLA...
Birdal ERDOĞMUŞ tarafından 12/13/2010 9:36:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
ŞİİR
Ben öyle bir şairim ki
Şiirlerde doğarım kimi zaman ağlayarak
Şiir’in mısralarında gülerim kahkahalar atarak
Gülücüklerimi yollarım üzgünlere
Köpük köpük, nefes nefes
Bazı şiirler avutur beni
Arkadaş olur sıkıntılı anlarımda
Şiirlerde ararım mutluluğu kimi zaman
Şiir benim herşeyim, zevkim, dayanağım
Hayata ve insanlara isyan dilekçemdir
Beni tanımayanlara tasvir
Düşünce sanatının gelişmişliği
Hayal dünyasının uçsuz bucaksızlığıdır
Sitemdir kimi zaman
Kendime isyandır
Rüzgardır bazi kez
Başka bir aleme sürükler
Fırtınadır, ordan oraya savurur
Volkandır, lav püskürür
Depremdir, harabeye döndürür
Buzgibi sudur, kana kana içilir
Mest eder insanı kendinden geçirir
Aşk deryalarında yüzdürür
Karışık bir problem gibidir, düşündürür
Zehirdir kimi zaman, öldürür.
Zafer Erdoğdu