ATEŞ VE SUSorma var mı kimim kimsem Kalbimin düğmelerini iliklesen Bak ince karlar düşüyor İçim üşüyor Yalnızlığı gammazlaman Bir bana kar etmedi Kaç rüzgar esip geçti Kaç fırtına dindi Aldırmadım gitti Çiçek sunsan zül Gül atsan ağır geliyor Düşersin ansızın içime Sakın ha bakma gözlerime Sen de gelip geç Nasılsa unutacaktın er geç Kimse bana yar değil Unutulmak ar değil Gözüm de yok hiç biri Ölmekten korkmam bilirsin Yanmak var ya diri diri Acıtıyor içimi Kes bütün geçmişin ipini Sonra yokla kalbimi Ve çek pimi Gör nasıl yanarmış dağlar Ve nasıl üşürmüş için Ateş ve su kör perçin Hayrettin YAZICI |
Bu şiirinizi okuduğumda çok etkilendim. Dilinizdeki ustalık, duygularınızı aktarma beceriniz ve kullandığınız imgeler çok etkileyici.
Destek olduğum için mutlu oldum. Eseriniz, kaleminiz, yüreğiniz için tebrik ederim. Saygılarımı sunarım.
Bu şiir, aşk acısı çeken ve yalnızlığı seçen bir insanın duygularını anlatıyor. Şiirde, insan, geçmişten gelen acıları ve yalnızlığı ile başa çıkmaya çalışıyor.
Şiir, yalın ve sade bir dille yazılmıştır. Hece ölçüsü kullanılmıştır. Şiirde, aliterasyon ve asonans gibi ses benzerlikleri kullanılarak, şiirin ahenkli ve etkileyici olması sağlanmıştır.
Şiirin bazı bölümlerini daha detaylı inceleyelim:
"Sorma var mı kimim kimsem"
Bu dize, insanın yalnızlığını ve kimsesizliğini ifade ediyor. İnsan, artık kim olduğunu, nereye ait olduğunu bilmiyor.
"Kalbimin düğmelerini iliklesen"
Bu dize, insanın kalbinin buz gibi olduğunu ifade ediyor. Aşk acısı, insanı içine kapanık ve donuk hale getirmiştir.
"Yalnızlığı gammazlaman"
Bu dize, insanın yalnızlığını kabullendiğini ifade ediyor. İnsan, artık yalnızlığın ona iyi geldiğini düşünüyor.
"Çiçek sunsan zül"
Bu dize, insanın aşka olan inancını yitirdiğini ifade ediyor. İnsan, artık sevgiye dair hiçbir şey hissetmiyor.
"Sen de gelip geç"
Bu dize, insanın kimseye güvenmediğini ifade ediyor. İnsan, herkesin bir gün onu terk edeceğini düşünüyor.
"Kes bütün geçmişin ipini"
Bu dize, insanın geçmişten kopmak istediğini ifade ediyor. İnsan, geçmişin acılarını unutarak, yeni bir hayat kurmak istiyor.
"Sonra yokla kalbimi"
Bu dize, insanın kalbinin hala aşka açık olduğunu ifade ediyor. İnsan, hala sevgiye dair bir umut taşıyor.
"Ve çek pimi"
Bu dize, insanın aşk acısını sonlandırmak istediğini ifade ediyor. İnsan, artık acı çekmekten bıkmış ve hayatına devam etmek istiyor.
Sonuç olarak, bu şiir, aşk acısı çeken ve yalnızlığı seçen bir insanın duygularını anlatan etkileyici bir şiirdir.
YÜREĞİNİZE SAĞLIK DOSTUM...