(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
D e y i v e r şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
D e y i v e r şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçtenlikle örülü rengarenk sevgi sözleri dizelere yaslandırılmış.Şiirin tartışmasız bir çekiciliğe sahip olduğunu söylemek olası. İlgiyle ve beğeniyle okudum.
sevgili şair neden on bir ay? Diğer ay nerede? o kadar kolay demişsiniz ki "seviyorum deyiver" bu bu kadar kolay mı? Yoksa sehl-i mümteni sanatı mı yaptınız? Tebrikler....
Ne kadar güzel sevgi çağrısı...Sitem etmeden...acısı olmayan...Okuyan aşık değilse imrenir derim...Çok sevdim... Yüreğinize, kaleminize sağlık...Entellektüel.
İmgelerde gizlediğiniz anlamlarıyla sayfalarca yorum yazılabilecek bir şiir.On bir ay gülmesini istemek;sevginin çoğunda neşeni sun bana demek gibi...Yaşanmamış ömürleri sunmak; Leyla ile Mecnun'dan bile özel olmak gibi... Hep gülüm al,gülüm ver;öfkene de katlanırım, seni her halinle seviyorum demek gibi... Gönlün derinliklerinden kopan ''hadi bana usulcacık,seviyorum deyiver...'' Özden söylenen böyle bir söz tüyden bile hafif kılar şu acımasız dünyanın kalbe musallat dertlerini.Sonuçta muhtaç değil miyiz, sevmeye, sevilmeye!...Öyle değil mi! Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum.Selamlar,saygılar değerli dost...
tokun mezarı yok ta
sevenlerin mezarı mı var
Kalemin yüreğine sonsuz sevgiler...