(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Akşam'dan Gece'ye... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Akşam'dan Gece'ye... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba değerli değerli dostum şiirinizi haz alarak ve duyarak okudum .Güçlü kalemini bu güzel şiiri yazdıran yüreğini kutlarım. Şiirlerin ,yüreğin ve güçlü kalemin daim olsun .Her günün aydın olsun şaire dost kalın sağlıcakla Saygımla Mehmet Çobanoğlu
oysa ki ne çok anlamanı isterdim her şeyi bakarken gözlerimin içine gelişine güzeln gözlerimi gec bir kelam yüreğimdeki bayramı izle kokunu hıssettiğimde
Canıma okumadan düşlerimi okusaydın. İpek saçlarından saf aşk sancağı dokusaydın. Denizden kokunu, bulutlardan yokluğunu; Nefes alıp verdikçe süzdüğümü anlardın. Yorum yerine kabul buyrun efendim. Şiirizden ilham ile. Selam ve saygıyla.
Akşamdan geceye ne çok vakit var.. Zamanın altında ezilirken puslu gözlerim, Ve içine çekilmişken solgun ciğerim dilim ne kadar yorgun anlatmaktan kalbim ne kadar sızlar anlaşılmamaktan.
Halbuki isteseydin Ruhum o kadar hazırdı ki teslimiyete ellerim henüz buz kesmemişti aramızdaki soğukluktan ve bedenim dökülmemişti tane tane acı dolu asfalt yola şayet isteseydin anlamayı beni...
Çok anlamlıydı aynı zamanda çok akıcı bir şiirdi. Okumayı öğrenirken nereden bilebilirdik ki bir de cana okunabileceğini.. Çok güzeldi. Tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla..
Görmüyorsa ciğerini deşip önüne atsaydı,hayıflanacak birşey kalmazdı.Esrar düşkünü biri değil belkide.Şair buradan bakınca ancak bu kadar görülebiliyor.Manası sizde,tebrikler.
Anıların yorgun göğsünde uyurken içsel bir ağrıyla kırık şarkılar meyhanesinden gelen seslere ruhumuzu veririz. Fırtına odamıza dalar, gözlerimizdeki misafir rüzgarı dışarı iter ve gün gelir ruhumuzdaki şarapnel parçaları yüreğimizi de delip geçer. Sancısız bir mevsim bekleriz oysa hep, görüş günlerimizin mor kilitlerini aşk her seferinde teğet geçer. Tebrikler.