bu gün sensiz dolaştım tüm gökyüzünü, sanırdım ki sensiz bulamam yolumu, kaybolurum, kısacası bu denli bağlanmıştım yani…
gün doğumlarını sabırsızlıkla bekler yanına koşardım heyecanla aklımdan hiç çıkmadığın halde bir an dalsam, suçluluk duyar sevgine ihanet ettiğimi sanırdım...
fırtına ne ki; boran olmuştun içimde pervasızca estin ben geri çekildikçe sen deli dalgalar misali üstüme üstüme geldin…
sevgin sonsuz bir okyanustu yüzmesini bilemedim boğulacağımı sanıp istemeden uzaklaştım...
sonunda med-cezir olduk birimiz büyütürken sevgiyi yüreğimizde diğerimiz geri çekildik sebebi biz olmasak da ikimiz de kaybettik…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Med-cezir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Med-cezir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgi denizinde yüzme bilsekte boğulmaya razıyız Tabiki o denizi bulabilene ne mutlu... ...Çölleşen dünyamızda denize,taşlaşaşan gönlümüzde sevgilere hasret kaldık ..... Kutlarım sevgi ve saygılar
hep kaçan kovalanırmış..
aynı anda birbirine koşabilenlerden olsaydık aşklar daha yaşanılası olurdu..
çok güzeldi şiir..
tebrikler ve sevgiler..